bu ne dengesizliktir ..

sırf kendi yazılımları kullanılarak web siteleri yapılsın diye yapıyorlar bu işleri ..

ie7 de düzgün gösteren bir site ie6 da çalışmaz . ie6 da çalışan siteler farklı bir pc deki ie6 da çalışmaz .. şimdi bi de ie8 uyumu )