• 03-08-2008, 03:12:15
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ie6 hackleriyle millet kafayı yemişken kimse uğraşmaz ie8le. sanırım bu microsoft harbiden hafa buluyor bizimle.
  • 03-08-2008, 03:21:36
    #20
    ie ile doğduk ama FireFox'la öleceğiz
  • 03-08-2008, 03:23:30
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Forever FireFox
  • 03-08-2008, 04:03:11
    #22
    Üyeliği durduruldu
    yandıkk.... ie 6 için siteyi kurcala firefox için kurcala ie7 için kurcala..yandık diyorum inş tutmaz bu sürüm
  • 03-08-2008, 12:12:32
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Mozilladan şaşma Microsofta bulaşma