Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar herkesle kapışacak güçde olduklarını falan sanıyorlar ya vallahi düşündükce tav oluyorum bu microsoft'da!
hangi işletim sistemini kullanıyorsun