siz de alet olmayın adamların tekel olma savaşına
sitenize firefox kullanılması için destekleyici materyaller hazırlayın. yoksa yakında siteleri hazırlarken bir de ie8 (veya 2011 de ie 31 ) için ayriyeten ayar yapmak bilmem ne yapmak gerekecek.
firefox lazım her PC ye