• 02-03-2016, 18:00:17
    #28
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah aşkına bir siteye aylık 10bin lira verip nasıl bir seo yapıyorsunuz ? Her içeriğe tanıtım alsanız anca bu fiyat çıkar ki kimse böyle saçma bir iş yapmaz.
    SEO'yu tanıtım yazısı sanan R10 üye profili
  • 02-03-2016, 18:04:47
    #29
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SEO'yu tanıtım yazısı sanan R10 üye profili
    Yahu söyle de bilelim Her ay "iç seo" mu yapıyosun Bırakın bu ayakları daha önce de bir konuda benim bütün sitelerim ilk 5 te tarzı bir mesaj atmıştın Cidden merak ettim yaptığın işlemlerden 1 tanesini yazar mısın
  • 02-03-2016, 21:00:59
    #30
    GalipErdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyi SEO sitenle ilgilenmektir hocam. İlla para verip de üst sıralara çıkmak istiyorsan şunları tavsiye edebilirim;

    * Öncelikle footer link yerine tanıtım yazısı almanı öneririm. Footer link alımı devamlı olmuyor genelde 3-6 ay üstte olup sonra sıralamada düşmek kötü olur.

    * Sosyal medya hesaplarını arttırmak için reklam verebilirsin. Ben sosyal medyayla uğraşamam diyorsanız verin forumdan bir arkadaşa hesaplarınızı yönetsin paylaşım yapsın.

    * Demem o ki eğer para verecekseniz kalıcı bir şeyler olsun ki faydası uzun süreye yayılsın.

    Bir de paradan ziyade emek verip sabretmelisiniz. İnanın bunun değeri 10.000 TL'den daha fazla eder. Benim görüşüm böyle.
    Bu tarz sonuç odaklı yorumlar çok değerli arkadaşlar, bu konu sayesinde elindeki az miktarda parayla "ne yapabilirim" diyen arkadaşlar da kendilerine yol çizeceklerdir.

    Genele baktığımızda;
    1. Kaliteli İçerik
    2. Kalteli Sitelerden Tanıtım Yazısı
    3. Footer Link

    Fakat bunlara + olarak sosyal medya mecralarını da kullanmak gerekiyor, Facebook sayfalarında bağlantı paylaşmak, Twitter'da aynı şekilde. Tabii sosyal medya dediğimizde aklınıza sadece Facebook ve Twitter gelmesin.

    Belki bunların haricinde, bütçenize göre AdWords reklamlarıyla da sitenizi güçlendirebilirsiniz.
  • 03-03-2016, 01:46:53
    #31
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300tl ile yemek ye, vücuduna protein girsin
    Not: SEO için aylık 10.000TL harcıyorum.
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka bir yana Ingilizce öğren ve Ingilizce makale oku, en iyi yatırım o.
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SEO'yu tanıtım yazısı sanan R10 üye profili
    Konu başlığına bak verdiğin cevaplara bak. Birde R10 üye profili beğenmiyorsun. Varsa bildiğin paylaşmak istediğin bir şey yaz. Yoksa çık konudan adam gibi git.
  • 03-03-2016, 02:01:10
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300tl ile yemek ye, vücuduna protein girsin
    Not: SEO için aylık 10.000TL harcıyorum.


    Elimde tüfek ağır ağır ilerliyorum.. Aslanın boyu 10 metre
  • 03-03-2016, 02:19:05
    #33
    Merhaba,

    Öncelikle her ay 300 tl kenarda tut arkadaşların dediği gibi seocuyum diyen çakallara paranı kaptırma bu işin asla garantisi yok google ne diyorsa o hileli işlerle sizi üst sıralara çıkaranlar sizin onca emeğinizi boşa gitmesine yol açıyor google mühendislerinin videolarını dinle alt yazılı olmasa bile ingilizce bilen birinle dinlesen sonra da uygulasan zaten siten coşar o biriktirdiğin parada sağlam bir sunucu parası eder artar bile 1 yıl uğraşsan eminim sonraki yıllar hep kazançlı çıkarsın
  • 03-03-2016, 09:56:41
    #34
    Üyeliği durduruldu
    baris115 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığına bak verdiğin cevaplara bak. Birde R10 üye profili beğenmiyorsun. Varsa bildiğin paylaşmak istediğin bir şey yaz. Yoksa çık konudan adam gibi git.
    senin gibiler ile paylaşabileceğim bir şey yok, paylaşsam da anlamazsın zaten. kapasite lazım bazı şeyleri anlamak için.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:56:41 -->-> Daha önceki mesaj 09:53:17 --

    ErLstmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Elimde tüfek ağır ağır ilerliyorum.. Aslanın boyu 10 metre
    kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilim, 1000tl ve üzeri alışverişim olan arkadaşlar mevcut bu forumda ve harcamalarımın %30'luk kısmını R10 üzerinden gerçekleştiriyorum bilen biliyor, konuya 2-3 arkadaş etiketleyip sizi rencide etmek istemiyorum hayatında google analytics'te aylık minimum 1.000.000TL üzeri ciro görmemiş adamların burada seo uzmanı kesilmesi ayrı komik
  • 03-03-2016, 10:15:27
    #35
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin gibiler ile paylaşabileceğim bir şey yok, paylaşsam da anlamazsın zaten. kapasite lazım bazı şeyleri anlamak için.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:56:41 -->-> Daha önceki mesaj 09:53:17 --



    kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilim, 1000tl ve üzeri alışverişim olan arkadaşlar mevcut bu forumda ve harcamalarımın %30'luk kısmını R10 üzerinden gerçekleştiriyorum bilen biliyor, konuya 2-3 arkadaş etiketleyip sizi rencide etmek istemiyorum hayatında google analytics'te aylık minimum 1.000.000TL üzeri ciro görmemiş adamların burada seo uzmanı kesilmesi ayrı komik
    Bu konuyu tepkisiz takip edenlerden biri de benim. Ben de e-ticaret ile birşeyler elde etmeye ve ticaretimin büyük kısmını orada oluşturmayı isteyen biriyim. Kazıklana kazıklana artık yavaş ve sindire sindire ilerleme kaydediyorum. Tabi ki bu da sitenin ilerleyişini yavaşlatıyor ve psikolojik olarak insanı soğutuyor. Şimdi sizin verebileceğiniz, ama tam olarak yazmadığınız şeylere talibim.
    Kesinlikle beni yanlış anlamayın. Sizin atışmanıza dahil olmak isteyen biri değilim. Ayrıca forumlarda bu tarz yazılardan da nefret eden biri olduğum için yazacağım birçok şey olmasına rağmen çok da yazmayan biriyim.
    Fakat bu konu gerçekten faydalı oldu. Konudaki birkaç arkadaşın yazdıkları yapacaklarımı daha da somutlaştırdı. Burada benimki takipte olan birçok kişi olduğunu da %100 eminim. Onun için somut ele alınabilir birşeyler yazmanız bizim gibi kişilere fayda sağlayacaktır.
  • 03-03-2016, 10:28:03
    #36
    Üyeliği durduruldu
    yasaronal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu tepkisiz takip edenlerden biri de benim. Ben de e-ticaret ile birşeyler elde etmeye ve ticaretimin büyük kısmını orada oluşturmayı isteyen biriyim. Kazıklana kazıklana artık yavaş ve sindire sindire ilerleme kaydediyorum. Tabi ki bu da sitenin ilerleyişini yavaşlatıyor ve psikolojik olarak insanı soğutuyor. Şimdi sizin verebileceğiniz, ama tam olarak yazmadığınız şeylere talibim.
    Kesinlikle beni yanlış anlamayın. Sizin atışmanıza dahil olmak isteyen biri değilim. Ayrıca forumlarda bu tarz yazılardan da nefret eden biri olduğum için yazacağım birçok şey olmasına rağmen çok da yazmayan biriyim.
    Fakat bu konu gerçekten faydalı oldu. Konudaki birkaç arkadaşın yazdıkları yapacaklarımı daha da somutlaştırdı. Burada benimki takipte olan birçok kişi olduğunu da %100 eminim. Onun için somut ele alınabilir birşeyler yazmanız bizim gibi kişilere fayda sağlayacaktır.
    Türkiye'de SEO ile ilgili içerik üreten ilk kişilerden biri de benim. Türkçe içerik üreten Türkiye'de bundan 7-8 sene önce 2-3 kişi vardı zaten. Şu an da bir elin parmaklarını geçmiyordur. Bazı yazarlar (şirket çalışanları) sektörü yanlış yönlendiriyorlar, bilerek veya bilmeyerek. Amaçları sadece kendi reklamlarını yapmak. Bu yüzden her yazılana inanmayın, her denileni ana sitenize uygulamayın. Bu işin püf noktası yılmadan denemek, sonuçta karşımızda hiç bilmediğimiz bir algoritma var ve bu algoritma her geçen gün kendini yenileyip gelişiyor. Yabancı kaynakları takip etmeye çalışın ama yine her denilene inanmayın. Benim uyguladığım bir yöntem benim sitemde işe yarayabilir ama X kişisininkisinde işe yaramayabilir. Ben gidip bu yöntemi 11 senelik siteye yapıyorumdur, sen gidip 6 aylık siteye uyguluyorsundur. 100lerce etken var, bu etkenleri bilmeden birilerini örnek almak da saçma.
    SEO konusunda insanlara tek önerim; herkesin gittiği yoldan gitmeyin.

    Not: Aylık 2000TL backlink için para harcadığım müşterim de oldu ama hiç para harcamayan rakibimiz bizi rekabet ettiğimiz anahtar kelimede geçti. Her şey backlink değildir, bunu da bilmeniz gerekiyor.