baris115 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu başlığına bak verdiğin cevaplara bak. Birde R10 üye profili beğenmiyorsun. Varsa bildiğin paylaşmak istediğin bir şey yaz. Yoksa çık konudan adam gibi git.
senin gibiler ile paylaşabileceğim bir şey yok, paylaşsam da anlamazsın zaten. kapasite lazım bazı şeyleri anlamak için.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:56:41 -->-> Daha önceki mesaj 09:53:17 --

ErLstmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Elimde tüfek ağır ağır ilerliyorum.. Aslanın boyu 10 metre
kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilim, 1000tl ve üzeri alışverişim olan arkadaşlar mevcut bu forumda ve harcamalarımın %30'luk kısmını R10 üzerinden gerçekleştiriyorum bilen biliyor, konuya 2-3 arkadaş etiketleyip sizi rencide etmek istemiyorum hayatında google analytics'te aylık minimum 1.000.000TL üzeri ciro görmemiş adamların burada seo uzmanı kesilmesi ayrı komik