Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin gibiler ile paylaşabileceğim bir şey yok, paylaşsam da anlamazsın zaten. kapasite lazım bazı şeyleri anlamak için.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:56:41 -->-> Daha önceki mesaj 09:53:17 --



kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilim, 1000tl ve üzeri alışverişim olan arkadaşlar mevcut bu forumda ve harcamalarımın %30'luk kısmını R10 üzerinden gerçekleştiriyorum bilen biliyor, konuya 2-3 arkadaş etiketleyip sizi rencide etmek istemiyorum hayatında google analytics'te aylık minimum 1.000.000TL üzeri ciro görmemiş adamların burada seo uzmanı kesilmesi ayrı komik
Bu konuyu tepkisiz takip edenlerden biri de benim. Ben de e-ticaret ile birşeyler elde etmeye ve ticaretimin büyük kısmını orada oluşturmayı isteyen biriyim. Kazıklana kazıklana artık yavaş ve sindire sindire ilerleme kaydediyorum. Tabi ki bu da sitenin ilerleyişini yavaşlatıyor ve psikolojik olarak insanı soğutuyor. Şimdi sizin verebileceğiniz, ama tam olarak yazmadığınız şeylere talibim.
Kesinlikle beni yanlış anlamayın. Sizin atışmanıza dahil olmak isteyen biri değilim. Ayrıca forumlarda bu tarz yazılardan da nefret eden biri olduğum için yazacağım birçok şey olmasına rağmen çok da yazmayan biriyim.
Fakat bu konu gerçekten faydalı oldu. Konudaki birkaç arkadaşın yazdıkları yapacaklarımı daha da somutlaştırdı. Burada benimki takipte olan birçok kişi olduğunu da %100 eminim. Onun için somut ele alınabilir birşeyler yazmanız bizim gibi kişilere fayda sağlayacaktır.