bir sitemin yanlışlıkla linkleme stilini değiştirmişim ve linkler komple normal url ye dönmüş...Şimdi iki farklı sorum var 1- Tekrar html şeklinde yapmalı mıyım ?
2- Artık html ile biten linklerin çok da bir önemi kaldı mı ?
2. sorunun cevabını kendime göre veriyorum. HAYIR ; çünkü artık arama motorları çok geliştiler bence robotlar içeriğe (detaylar) önem veriyorlar ?
Değerli yorumlarınızı eksik etmeyin .Saygılar.