• 17-10-2013, 23:15:30
    #1
    Değerli üstatlar ve üstatların yolundan giden dostlar bir sitemin yanlışlıkla linkleme stilini değiştirmişim ve linkler komple normal url ye dönmüş...Şimdi iki farklı sorum var

    1- Tekrar html şeklinde yapmalı mıyım ?
    2- Artık html ile biten linklerin çok da bir önemi kaldı mı ?

    2. sorunun cevabını kendime göre veriyorum. HAYIR ; çünkü artık arama motorları çok geliştiler bence robotlar içeriğe (detaylar) önem veriyorlar ?

    Değerli yorumlarınızı eksik etmeyin .Saygılar.
  • 17-10-2013, 23:26:15
    #2
    tüm sitelerimin url yapısı .html seklindedir memnunum . Burdan sorularına cevaplar bulabilirsin.
  • 17-10-2013, 23:48:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    html olsun ya da olmasın arasında zerre kadar fark yok.
  • 17-10-2013, 23:52:32
    #4
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    html olsun ya da olmasın arasında zerre kadar fark yok.
    ben de öyle düşünüyorum hocam html bence 90 lı 2000 li yıllarda kaldı...
  • 18-10-2013, 00:01:03
    #5
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de öyle düşünüyorum hocam html bence 90 lı 2000 li yıllarda kaldı...
    html ile yapılmış şuan 1.sırada siteler var fark yok bence oda kodlama diğeride kodlama tek fark düz html sayfanın admini paneli sql dosyası yok
  • 18-10-2013, 00:01:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de öyle düşünüyorum hocam html bence 90 lı 2000 li yıllarda kaldı...
    Şimdi buraya .html kullanan bir ton otoriter site de koyulur, .html kullanmayan da bir ton otoriter site koyulur.

    Bence bu tip şeylere kafa yormak yerine, on page olarak html5 & css3'e göre, schema.org kurallarına göre iç optimizasyonumuzu tamamlamaya kafa yormak daha mantıklı.

    Saygılar.
  • 18-10-2013, 00:05:25
    #7
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi buraya .html kullanan bir ton otoriter site de koyulur, .html kullanmayan da bir ton otoriter site koyulur.

    Bence bu tip şeylere kafa yormak yerine, on page olarak html5 & css3'e göre, schema.org kurallarına göre iç optimizasyonumuzu tamamlamaya kafa yormak daha mantıklı.

    Saygılar.
    tam üstüne bastın schema.org kurallarına göre site + google yapılandırılmış veri yeni akıllı algoritmaya yol gösteren siteler inşaa kodlamalı zaten bütün mesele kazın diğer ayağını görememizdendir algoritmaya uyumlu sistemler türkiyede yok hep yabancı sitelerde görüyoruz googlenin akıllı sistemini buna semantic search engine diyorlarmış
  • 18-10-2013, 00:14:42
    #8
    wordpress'in link yapısını türlü türlü değiştirip iyi sıralara gelinen siteler mevcut.

    dolayısı ile artık eskilerde kaldı gibi geliyor bana
  • 18-10-2013, 00:20:05
    #9
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi buraya .html kullanan bir ton otoriter site de koyulur, .html kullanmayan da bir ton otoriter site koyulur.

    Bence bu tip şeylere kafa yormak yerine, on page olarak html5 & css3'e göre, schema.org kurallarına göre iç optimizasyonumuzu tamamlamaya kafa yormak daha mantıklı.

    Saygılar.
    Öyle bir öneri yapmışsınız ki bildiğim halde ben bile korktum yazdıklarınızdan

    Siteyi sıfıran HTML 5, CSS 3 yapmak çok zordur. Bu işi en iyi tema yapımcıları yapıyor, onlarda parayla satıyor.

    Şöyle bir öneri çok daha kolay gelir: Google Webmaster Tools'un Ver İşaretleyici'sini kullanarak web sitesini ona göre düzenlemek çok daha yararlı olur