by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi buraya .html kullanan bir ton otoriter site de koyulur, .html kullanmayan da bir ton otoriter site koyulur.

Bence bu tip şeylere kafa yormak yerine, on page olarak html5 & css3'e göre, schema.org kurallarına göre iç optimizasyonumuzu tamamlamaya kafa yormak daha mantıklı.

Saygılar.
tam üstüne bastın schema.org kurallarına göre site + google yapılandırılmış veri yeni akıllı algoritmaya yol gösteren siteler inşaa kodlamalı zaten bütün mesele kazın diğer ayağını görememizdendir algoritmaya uyumlu sistemler türkiyede yok hep yabancı sitelerde görüyoruz googlenin akıllı sistemini buna semantic search engine diyorlarmış