DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de öyle düşünüyorum hocam html bence 90 lı 2000 li yıllarda kaldı...
Şimdi buraya .html kullanan bir ton otoriter site de koyulur, .html kullanmayan da bir ton otoriter site koyulur.

Bence bu tip şeylere kafa yormak yerine, on page olarak html5 & css3'e göre, schema.org kurallarına göre iç optimizasyonumuzu tamamlamaya kafa yormak daha mantıklı.

Saygılar.