by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi buraya .html kullanan bir ton otoriter site de koyulur, .html kullanmayan da bir ton otoriter site koyulur.

Bence bu tip şeylere kafa yormak yerine, on page olarak html5 & css3'e göre, schema.org kurallarına göre iç optimizasyonumuzu tamamlamaya kafa yormak daha mantıklı.

Saygılar.
Öyle bir öneri yapmışsınız ki bildiğim halde ben bile korktum yazdıklarınızdan

Siteyi sıfıran HTML 5, CSS 3 yapmak çok zordur. Bu işi en iyi tema yapımcıları yapıyor, onlarda parayla satıyor.

Şöyle bir öneri çok daha kolay gelir: Google Webmaster Tools'un Ver İşaretleyici'sini kullanarak web sitesini ona göre düzenlemek çok daha yararlı olur