Şimdi buraya .html kullanan bir ton otoriter site de koyulur, .html kullanmayan da bir ton otoriter site koyulur.
Bence bu tip şeylere kafa yormak yerine, on page olarak html5 & css3'e göre, schema.org kurallarına göre iç optimizasyonumuzu tamamlamaya kafa yormak daha mantıklı.
Saygılar.
Öyle bir öneri yapmışsınız ki bildiğim halde ben bile korktum yazdıklarınızdan
Siteyi sıfıran HTML 5, CSS 3 yapmak çok zordur. Bu işi en iyi tema yapımcıları yapıyor, onlarda parayla satıyor.
Şöyle bir öneri çok daha kolay gelir: Google Webmaster Tools'un Ver İşaretleyici'sini kullanarak web sitesini ona göre düzenlemek çok daha yararlı olur