Değerli üstatlar ve üstatların yolundan giden dostlar bir sitemin yanlışlıkla linkleme stilini değiştirmişim ve linkler komple normal url ye dönmüş...Şimdi iki farklı sorum var

1- Tekrar html şeklinde yapmalı mıyım ?
2- Artık html ile biten linklerin çok da bir önemi kaldı mı ?

2. sorunun cevabını kendime göre veriyorum. HAYIR ; çünkü artık arama motorları çok geliştiler bence robotlar içeriğe (detaylar) önem veriyorlar ?

Değerli yorumlarınızı eksik etmeyin .Saygılar.