DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de öyle düşünüyorum hocam html bence 90 lı 2000 li yıllarda kaldı...
html ile yapılmış şuan 1.sırada siteler var fark yok bence oda kodlama diğeride kodlama tek fark düz html sayfanın admini paneli sql dosyası yok