• 19-09-2013, 23:47:47
    #10
    bence pek önemsemezler bence sizin gibi kaç kişi bu tarzda mesajlar gönderiyordur çünkü artık insanların canına tak dedi bir çok sektörde saçma sapan sonuçlar ekrana basıyor google
  • 19-09-2013, 23:48:03
    #11
    Tekstil_Muhendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam en azından siz bir açıklama yapıyorsunuzdur, düzelticez diye, ben onuda göremiyorum bilen varsa yollasın
    Zaten sürekli gelişen ve yenilenen bir sistem olduklarını her yerde söylüyorlar. Yani 19.604 (wiki) yazılım mühendisi çalışıyor Google'da, bunlar her sabah işe çay içmeye gitmiyorlar, sürekli bir şeyler ekleniyor sisteme..
  • 19-09-2013, 23:48:49
    #12
    mail içinde para geçmediğinden dolayı bence takmazlar niye derseniz olay basit

    Adwords = PARA

    ayrıca bende 1 adet spam site açmayı düşünüyorum(5-10 tane botu dayayıp önüne geleni sunsun tüm etiketleri alsın vsvs) bu zamanda vurgun yaptık mı iş tamam öğrenci insanız cebimiz biraz para görsün
  • 19-09-2013, 23:51:43
    #13
    Tepkiniz yerinde ancak sanırım yeni güncellemeleri beklemekten başka çaremiz yok.
  • 20-09-2013, 09:46:26
    #14
    Biz türk toplumu olarak genelde hep eleştiririz,banane deriz,biraz sesini çıkarana sanane deriz kardeşimiz aslında hepimizin sıkıntı yaşadığı bir konuyu ele almış ve ferdi olarak bir çaba içine girmiş,destek olmamız gerekir, hepimizin benzer bir harekete geçmemiz lazım.Ne olacak ki,ne değişecekki diye diye yapanın yaptığı yanına kar kalıyor.Birlik olsak türkiyede hiçte küçümsenmeyecek bir çoğunluğa sahibiz ama kendimizin farkında değiliz en önemlisi birlik değiliz.. İyi Forumlar
  • 20-09-2013, 09:53:55
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Buraya önemsemezler, takmazlar, ilgilenmezler gibi cevaplar yazmak yerine ellerinizi klavyeye 2 dakika koyup sizde Google'a mail atsanız bence daha fazla yararınız olur eğğer 40-50 kişi güzel bir mail atarsa ve altana webmaster vs. vs. gibi bilişim şirketim var rahatsız oldum güncellemelerden yazarsa Google o zaman takar.
  • 20-09-2013, 10:00:00
    #16
    rapidcep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz türk toplumu olarak genelde hep eleştiririz,banane deriz,biraz sesini çıkarana sanane deriz kardeşimiz aslında hepimizin sıkıntı yaşadığı bir konuyu ele almış ve ferdi olarak bir çaba içine girmiş,destek olmamız gerekir, hepimizin benzer bir harekete geçmemiz lazım.Ne olacak ki,ne değişecekki diye diye yapanın yaptığı yanına kar kalıyor.Birlik olsak türkiyede hiçte küçümsenmeyecek bir çoğunluğa sahibiz ama kendimizin farkında değiliz en önemlisi birlik değiliz.. İyi Forumlar
    Elbette buna kimsenin itirazı olamaz ancak sorun şurda google en büyük piyasası amerikadır..amerikadan ses çıkmadıktan sonra Türkiyedeki adwords reklam verenlerin sıramaları vs kim takip eder..google seo ile ilgili genel bir düzenlemeye gitti ve dahada gidecektir..eskisi gibi yapılan herşeyin zamanında iyi olduğu ama şu an zarar verdiği ortada..yani bunu bile bile hitler çok kötü google ne yaptığını bilmiyor demek saçma..google hertürlü sıralamaya etki eden çalışmayı sevmediğini ve bunları yok edeceğini her fırsatta söyledi..yaptığı çalışmalar iyi yada kötü sonuçta amacı belli..iyi olan sitelerin hitlerin azalması istenmeyen bir durum ama bana göre geçici..kalıcı olan ise hitleri dibe vuran ve çalışma yapılan aşırı link kasılan siteler...

    lütfen olayı sadece Türk kullanıcısı olarak bakmayın..Türk webmasterların birinci hedefi para kazanmaktır ve para kazanmak için ellerinden gelenide yapmıştır...link kasmıştır 10k forum linkli almıştır vs vs..zamanında tabi..şu an ise bu çalışmalar oyun sitelerinde gördüğümüz gibi ters tepmiştir ve backlink iptalleri ile filtreden çıkılmasına yol açmıştır..

    lütfen siteleriniz iyi ise full kopya değilse az sabredin, sadece içerik girip devam edin..yok tersi ise nasıl kurtulurum ona bakın..google siz istediğiniz kadar söylenin o sadece ilk etapta amerika piyasasına bakar..
  • 20-09-2013, 10:02:08
    #17
    örnek referanslar verseydiniz daha güzel olurdu
  • 20-09-2013, 10:21:28
    #18
    setrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbette buna kimsenin itirazı olamaz ancak sorun şurda google en büyük piyasası amerikadır..amerikadan ses çıkmadıktan sonra Türkiyedeki adwords reklam verenlerin sıramaları vs kim takip eder..google seo ile ilgili genel bir düzenlemeye gitti ve dahada gidecektir..eskisi gibi yapılan herşeyin zamanında iyi olduğu ama şu an zarar verdiği ortada..yani bunu bile bile hitler çok kötü google ne yaptığını bilmiyor demek saçma..google hertürlü sıralamaya etki eden çalışmayı sevmediğini ve bunları yok edeceğini her fırsatta söyledi..yaptığı çalışmalar iyi yada kötü sonuçta amacı belli..iyi olan sitelerin hitlerin azalması istenmeyen bir durum ama bana göre geçici..kalıcı olan ise hitleri dibe vuran ve çalışma yapılan aşırı link kasılan siteler...

    lütfen olayı sadece Türk kullanıcısı olarak bakmayın..Türk webmasterların birinci hedefi para kazanmaktır ve para kazanmak için ellerinden gelenide yapmıştır...link kasmıştır 10k forum linkli almıştır vs vs..zamanında tabi..şu an ise bu çalışmalar oyun sitelerinde gördüğümüz gibi ters tepmiştir ve backlink iptalleri ile filtreden çıkılmasına yol açmıştır..

    lütfen siteleriniz iyi ise full kopya değilse az sabredin, sadece içerik girip devam edin..yok tersi ise nasıl kurtulurum ona bakın..google siz istediğiniz kadar söylenin o sadece ilk etapta amerika piyasasına bakar..
    Ben şahsım adına gerçekten sabırlıyım gelir veya hit kaygım yok,sitelerimde ciddi hit düşüşleri oldu ama ben kendimde buluyorum hatayı,birşeyleri eksik yapıyorum diye sorguluyorum amaaaa bazı kelimelerde öyle saçma sapan siteler varki işte o zaman bu işten canı yanan kardeşlerme hak veriyorum,destek veriyorum.Google elbetteki bazı yaptığı işlerde hatalı,olabilirde sonuçta oralarda'da içimizden arkadaşlar çalışıyor ama yaptığı hataları görüp dönmesi en doğru olandır.Birileri görmelerini sağlayabilir konuyu başlatan kardeşimiz gibi.Ayrıca Google Türkiye piyasısını yok sayamaz...