Biz türk toplumu olarak genelde hep eleştiririz,banane deriz,biraz sesini çıkarana sanane deriz kardeşimiz aslında hepimizin sıkıntı yaşadığı bir konuyu ele almış ve ferdi olarak bir çaba içine girmiş,destek olmamız gerekir, hepimizin benzer bir harekete geçmemiz lazım.Ne olacak ki,ne değişecekki diye diye yapanın yaptığı yanına kar kalıyor.Birlik olsak türkiyede hiçte küçümsenmeyecek bir çoğunluğa sahibiz ama kendimizin farkında değiliz en önemlisi birlik değiliz.. İyi Forumlar