rapidcep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz türk toplumu olarak genelde hep eleştiririz,banane deriz,biraz sesini çıkarana sanane deriz kardeşimiz aslında hepimizin sıkıntı yaşadığı bir konuyu ele almış ve ferdi olarak bir çaba içine girmiş,destek olmamız gerekir, hepimizin benzer bir harekete geçmemiz lazım.Ne olacak ki,ne değişecekki diye diye yapanın yaptığı yanına kar kalıyor.Birlik olsak türkiyede hiçte küçümsenmeyecek bir çoğunluğa sahibiz ama kendimizin farkında değiliz en önemlisi birlik değiliz.. İyi Forumlar
Elbette buna kimsenin itirazı olamaz ancak sorun şurda google en büyük piyasası amerikadır..amerikadan ses çıkmadıktan sonra Türkiyedeki adwords reklam verenlerin sıramaları vs kim takip eder..google seo ile ilgili genel bir düzenlemeye gitti ve dahada gidecektir..eskisi gibi yapılan herşeyin zamanında iyi olduğu ama şu an zarar verdiği ortada..yani bunu bile bile hitler çok kötü google ne yaptığını bilmiyor demek saçma..google hertürlü sıralamaya etki eden çalışmayı sevmediğini ve bunları yok edeceğini her fırsatta söyledi..yaptığı çalışmalar iyi yada kötü sonuçta amacı belli..iyi olan sitelerin hitlerin azalması istenmeyen bir durum ama bana göre geçici..kalıcı olan ise hitleri dibe vuran ve çalışma yapılan aşırı link kasılan siteler...

lütfen olayı sadece Türk kullanıcısı olarak bakmayın..Türk webmasterların birinci hedefi para kazanmaktır ve para kazanmak için ellerinden gelenide yapmıştır...link kasmıştır 10k forum linkli almıştır vs vs..zamanında tabi..şu an ise bu çalışmalar oyun sitelerinde gördüğümüz gibi ters tepmiştir ve backlink iptalleri ile filtreden çıkılmasına yol açmıştır..

lütfen siteleriniz iyi ise full kopya değilse az sabredin, sadece içerik girip devam edin..yok tersi ise nasıl kurtulurum ona bakın..google siz istediğiniz kadar söylenin o sadece ilk etapta amerika piyasasına bakar..