mail içinde para geçmediğinden dolayı bence takmazlar niye derseniz olay basit
Adwords = PARA
ayrıca bende 1 adet spam site açmayı düşünüyorum(5-10 tane botu dayayıp önüne geleni sunsun tüm etiketleri alsın vsvs) bu zamanda vurgun yaptık mı iş tamam öğrenci insanız cebimiz biraz para görsün