Elbette buna kimsenin itirazı olamaz ancak sorun şurda google en büyük piyasası amerikadır..amerikadan ses çıkmadıktan sonra Türkiyedeki adwords reklam verenlerin sıramaları vs kim takip eder..google seo ile ilgili genel bir düzenlemeye gitti ve dahada gidecektir..eskisi gibi yapılan herşeyin zamanında iyi olduğu ama şu an zarar verdiği ortada..yani bunu bile bile hitler çok kötü google ne yaptığını bilmiyor demek saçma..google hertürlü sıralamaya etki eden çalışmayı sevmediğini ve bunları yok edeceğini her fırsatta söyledi..yaptığı çalışmalar iyi yada kötü sonuçta amacı belli..iyi olan sitelerin hitlerin azalması istenmeyen bir durum ama bana göre geçici..kalıcı olan ise hitleri dibe vuran ve çalışma yapılan aşırı link kasılan siteler...
lütfen olayı sadece Türk kullanıcısı olarak bakmayın..Türk webmasterların birinci hedefi para kazanmaktır ve para kazanmak için ellerinden gelenide yapmıştır...link kasmıştır 10k forum linkli almıştır vs vs..zamanında tabi..şu an ise bu çalışmalar oyun sitelerinde gördüğümüz gibi ters tepmiştir ve backlink iptalleri ile filtreden çıkılmasına yol açmıştır..
lütfen siteleriniz iyi ise full kopya değilse az sabredin, sadece içerik girip devam edin..yok tersi ise nasıl kurtulurum ona bakın..google siz istediğiniz kadar söylenin o sadece ilk etapta amerika piyasasına bakar..
Ben şahsım adına gerçekten sabırlıyım gelir veya hit kaygım yok,sitelerimde ciddi hit düşüşleri oldu ama ben kendimde buluyorum hatayı,birşeyleri eksik yapıyorum diye sorguluyorum amaaaa bazı kelimelerde öyle saçma sapan siteler varki işte o zaman bu işten canı yanan kardeşlerme hak veriyorum,destek veriyorum.Google elbetteki bazı yaptığı işlerde hatalı,olabilirde sonuçta oralarda'da içimizden arkadaşlar çalışıyor ama yaptığı hataları görüp dönmesi en doğru olandır.Birileri görmelerini sağlayabilir konuyu başlatan kardeşimiz gibi.Ayrıca Google Türkiye piyasısını yok sayamaz...