Alıntı
düşüşlerle ilgili mail attım...
20
●1.345
- 19-09-2013, 23:06:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.arkadaşlar google'a ulaşmak zor fakat adwords'ü telefonla ücretsiz arayabiliyorsunuz, maillerinize 1 iş günü içinde dönüş yapılıyor, canlı sohbet edebiliyorsunuz. Takarlarmı bilmiyorum fakat ben aşağıya yazdığım maili kendilerine yolladım (adwords birimi) çalışanların okuyacağı garanti, yönlendirirlermi bilemem.
- 19-09-2013, 23:11:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.her buldugu iletisim kutusuna basbakana direk ulasiyor diye basbakandan istekte bulunanlarin yazdigi gibi olmus,
birincisi onlar ilgilenmez bile
orayada iletmezler
sonucta özel sirket istedigini yapar
genel emailli olsa onlardan iletmesini isteyebilirdin vs
en cok yanlisi burada yapiyorsunuz google bagli yasayarak
örnek facebook , twitterin hic bir kaygisi var mi hitim dustu, pr 2 kaldi kim takar google - 19-09-2013, 23:12:25Yönlendirirler.
-
Ben gmail hesabımın birisine erişememiştim onay kilidine takılmıştır bildirdim kaldırlar. Demek istediğim ekipleri çalışıyor.
- - 19-09-2013, 23:16:22ben şansımı denedim hocam, bakalım....GizemliLORD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sahip olduğum siteye tüm hit googleden geliyor "du" hocam, kime bağlı olalım size mi? ben bağlı olmak istiyorum da sanki...yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-09-2013, 23:27:57Mesele yönlendirmeleri değil hocam, diyelim ki yönlendirdiler, algoritma ar-ge departmanı da okudu mailini. Napacak siteni 1.sırayamı taşıyacak..
Yani Google'da biliyor sıkıntılı yönlerini,nerde hata yaptıklarını ama bu büyük bir sistem ve düzeltmek için çalışıyorlar. Yazılım firmasında olduğum için biliyorum programda kronik problem var hergün 10'larca mail geliyor ama hemen düzeltemiyorsun büyük bir ar-ge ve programın genelinde ve veritabanında güncelleme gerektiriyor.
Birde google gibi bir sistemde arama motoru düzeltilse bile tüm sitelerin tekrar indexlenip yeni motora göre sıralaması lazım oda bir zaman..
Yani diyeceğim mailini görürler görmezler bilmem ama o yazdığını zaten biliyorlar ve ellerinde sihirli değnek yok. - 19-09-2013, 23:43:51hocam en azından siz bir açıklama yapıyorsunuzdur, düzelticez diye, ben onuda göremiyorum bilen varsa yollasınhakanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle