• 19-09-2013, 23:06:49
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar google'a ulaşmak zor fakat adwords'ü telefonla ücretsiz arayabiliyorsunuz, maillerinize 1 iş günü içinde dönüş yapılıyor, canlı sohbet edebiliyorsunuz. Takarlarmı bilmiyorum fakat ben aşağıya yazdığım maili kendilerine yolladım (adwords birimi) çalışanların okuyacağı garanti, yönlendirirlermi bilemem.

    Alıntı
    google türkiyede yaptığınız algoritma güncellemeleri, alakasız içi boş içerikli, kopya, spam siteleri üst sıralara aldı, yararlı siteler ise düşüşe geçti... insan emek harcadığı şey sıralamada yükselsin diye çalışır, spam site yükselsin diye çalışma yapan olmaz, lütfen bu mesajımın muhattabı kimse ilgili birime iletin, bu yaptığınız değişiklikler çok büyük yanlış, hatalı sonuçları çıkartıyor. Normal kullanıcıları dahi google arama motorundan soğutabiliyorsunuz. Lütfen en kısa zamanda düzeltin
  • 19-09-2013, 23:09:00
    #2
    Seni sonuna kadar destekliyoruz aynen bu mesaji bende yollicam
  • 19-09-2013, 23:11:35
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    her buldugu iletisim kutusuna basbakana direk ulasiyor diye basbakandan istekte bulunanlarin yazdigi gibi olmus,

    birincisi onlar ilgilenmez bile
    orayada iletmezler
    sonucta özel sirket istedigini yapar
    genel emailli olsa onlardan iletmesini isteyebilirdin vs
    en cok yanlisi burada yapiyorsunuz google bagli yasayarak
    örnek facebook , twitterin hic bir kaygisi var mi hitim dustu, pr 2 kaldi kim takar google
  • 19-09-2013, 23:12:25
    #4
    Yönlendirirler.
    -
    Ben gmail hesabımın birisine erişememiştim onay kilidine takılmıştır bildirdim kaldırlar. Demek istediğim ekipleri çalışıyor.
    -
  • 19-09-2013, 23:16:22
    #5
    GizemliLORD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönlendirirler.
    -
    Ben gmail hesabımın birisine erişememiştim onay kilidine takılmıştır bildirdim kaldırlar. Demek istediğim ekipleri çalışıyor.
    -
    ben şansımı denedim hocam, bakalım....
    yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her buldugu iletisim kutusuna basbakana direk ulasiyor diye basbakandan istekte bulunanlarin yazdigi gibi olmus,

    birincisi onlar ilgilenmez bile
    orayada iletmezler
    sonucta özel sirket istedigini yapar
    genel emailli olsa onlardan iletmesini isteyebilirdin vs
    en cok yanlisi burada yapiyorsunuz google bagli yasayarak
    örnek facebook , twitterin hic bir kaygisi var mi hitim dustu, pr 2 kaldi kim takar google
    sahip olduğum siteye tüm hit googleden geliyor "du" hocam, kime bağlı olalım size mi? ben bağlı olmak istiyorum da sanki...
  • 19-09-2013, 23:17:18
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    xyz siteleri başta gidiyor da deseydin.
  • 19-09-2013, 23:27:57
    #7
    Mesele yönlendirmeleri değil hocam, diyelim ki yönlendirdiler, algoritma ar-ge departmanı da okudu mailini. Napacak siteni 1.sırayamı taşıyacak..

    Yani Google'da biliyor sıkıntılı yönlerini,nerde hata yaptıklarını ama bu büyük bir sistem ve düzeltmek için çalışıyorlar. Yazılım firmasında olduğum için biliyorum programda kronik problem var hergün 10'larca mail geliyor ama hemen düzeltemiyorsun büyük bir ar-ge ve programın genelinde ve veritabanında güncelleme gerektiriyor.

    Birde google gibi bir sistemde arama motoru düzeltilse bile tüm sitelerin tekrar indexlenip yeni motora göre sıralaması lazım oda bir zaman..

    Yani diyeceğim mailini görürler görmezler bilmem ama o yazdığını zaten biliyorlar ve ellerinde sihirli değnek yok.
  • 19-09-2013, 23:37:08
    #8
    Sizin gönderdiğiniz mesaj Google'nin spam kutusuna düşer yanıtlamazlar...
  • 19-09-2013, 23:43:51
    #9
    hakanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesele yönlendirmeleri değil hocam, diyelim ki yönlendirdiler, algoritma ar-ge departmanı da okudu mailini. Napacak siteni 1.sırayamı taşıyacak..

    Yani Google'da biliyor sıkıntılı yönlerini,nerde hata yaptıklarını ama bu büyük bir sistem ve düzeltmek için çalışıyorlar. Yazılım firmasında olduğum için biliyorum programda kronik problem var hergün 10'larca mail geliyor ama hemen düzeltemiyorsun büyük bir ar-ge ve programın genelinde ve veritabanında güncelleme gerektiriyor.

    Birde google gibi bir sistemde arama motoru düzeltilse bile tüm sitelerin tekrar indexlenip yeni motora göre sıralaması lazım oda bir zaman..

    Yani diyeceğim mailini görürler görmezler bilmem ama o yazdığını zaten biliyorlar ve ellerinde sihirli değnek yok.
    hocam en azından siz bir açıklama yapıyorsunuzdur, düzelticez diye, ben onuda göremiyorum bilen varsa yollasın