• 18-08-2013, 13:55:46
    #28
    Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu oyunları ekleyen oyun açıklamasını giren 14 yaşında kızımdır bana göre özgün hiç bir yerden bir tane açıklama almadan kendince yazıyor varmı daha ötesi bunun neresi saçmalama ?
    14 yasindaki kizinizi isin basina koymaniz hata. Ekmek yemek istediginiz yeri cocuga emanet ediyorsunuz. Yeni bir eglence merkezi acip kasaya 14 yasindaki cocugu koyup siz disardan sadece izlemeye benzer bu olay.

    ben 23 yasindayim yazarken ben bile hata yapiyorum, 14 yasindaki kizin yapmasi normal degil mi?

    Ben de 15 yasindaki kardesimi koyayim site basina sabahlara kadar yazi yazsin, alakasiz olduktan sonra o yazi sifirdir.
  • 18-08-2013, 14:02:50
    #29
    Üyeliği durduruldu
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 yasindaki kizinizi isin basina koymaniz hata. Ekmek yemek istediginiz yeri cocuga emanet ediyorsunuz. Yeni bir eglence merkezi acip kasaya 14 yasindaki cocugu koyup siz disardan sadece izlemeye benzer bu olay.

    ben 23 yasindayim yazarken ben bile hata yapiyorum, 14 yasindaki kizin yapmasi normal degil mi?

    Ben de 15 yasindaki kardesimi koyayim site basina sabahlara kadar yazi yazsin, alakasiz olduktan sonra o yazi sifirdir.
    Hobi olarak kendisi yapıyor öyle sabahlara kadar oturmuyor onu facebook dan almak için en güzel birşeyi yaptığımdan eminim facebook paylaşım sitesinde olan bitenleri iyi biliyorum orada olmasındansa elini klavyeye alıştırıp ileride herkes hayranlıkla izlesin
    Umarım iyi bir şekilde anlatabildim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:02:50 -->-> Daha önceki mesaj 14:00:48 --

    + iyinet forum site sahibisiniz sanırım üyelerinizin yaşı ve onların forumda neleri bilmediği sonrasında öğrendiğini iyi biliyorum yapıcı olmanızı mesajlarınıza sadece konuya yönelik yazmanızı rica ederim
  • 18-08-2013, 14:02:56
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 yasindaki kizinizi isin basina koymaniz hata. Ekmek yemek istediginiz yeri cocuga emanet ediyorsunuz. Yeni bir eglence merkezi acip kasaya 14 yasindaki cocugu koyup siz disardan sadece izlemeye benzer bu olay.

    ben 23 yasindayim yazarken ben bile hata yapiyorum, 14 yasindaki kizin yapmasi normal degil mi?

    Ben de 15 yasindaki kardesimi koyayim site basina sabahlara kadar yazi yazsin, alakasiz olduktan sonra o yazi sifirdir.
    karışmadan edemedim... konu sahibi arkadaş doğrusunu yapıyor... örnek vereyim. Türk Dil Kurumu'nun bir çok yayınını ben hazırlıyorum. Ve hadi tahmin edin, son tashihleri kim yapıyor?

    10-12 yaş aralığındaki 7 çocuğa yaptırıyorum.

    Çünkü hiç birisinden ASLA kaçmıyor.

    Konu sahibi arkadaş %100 doğru bir yaklaşım sergilemiş. Yani; okuyacak kitleye bakmış ve onların dilinden anlayan birisi yazmış yazıları. Bu bağlamda en doğrusunu yapmış. Yani kasayı devretmemiş. İşin algoritmasını kendi üstlenmiş, ve belli kısımları konuya direk dahil olan insanları çalıştırıyor. Bu en güzel stratejidir. Ama algoritmayı eksik kurmuş o da ayrı.

    Çünkü olaylara "bütün" olarak bakmak gerekir. Tema seçimi, hedef kitlenin renk psikolojisi, reklam stratejisi, beklenti analizi sonuçlarının harmanlanması, göz izleme teknolojilerine göre sayfa ve reklam yerleşimleri, tık kavramı, ayrıntılarda dikkat çekerek saniye kazanma konusu vs. vs. vs. bir çok konu var. Basit bir konu değil. Türkiye'de profesyonelce yapan çok az firma var. Ve onlarda spesifik, tek oyunlara yöneliyor ve çok daha başarılı oluyor. Çeşitlilik gösteren site kurupta başarı elde etmek ciddi anlamda strateji gerektirir. Para gereksiz demiyorum, ama paradan daha önemli konular var diyorum.

    Saygılar
  • 18-08-2013, 14:08:46
    #31
    Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hobi olarak kendisi yapıyor öyle sabahlara kadar oturmuyor onu facebook dan almak için en güzel birşeyi yaptığımdan eminim facebook paylaşım sitesinde olan bitenleri iyi biliyorum orada olmasındansa elini klavyeye alıştırıp ileride herkes hayranlıkla izlesin
    Umarım iyi bir şekilde anlatabildim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:02:50 -->-> Daha önceki mesaj 14:00:48 --

    + iyinet forum site sahibisiniz sanırım üyelerinizin yaşı ve onların forumda neleri bilmediği sonrasında öğrendiğini iyi biliyorum yapıcı olmanızı mesajlarınıza sadece konuya yönelik yazmanızı rica ederim
    Benim anlatmak istedigim olay sizin veya kizinizin yazasi degil. Ozgunluk konusunda acikladiklarimi dikkatli okumak yerine ben gercekten ozgun yazdiriyorum diyorsunuz. Yani benim dusunceme, dusunce ile cevap veriyorsunuz. Ben 50 yasindaki veya 10 yasindaki yazmis orasinda degilim. Isi bilsin isterse en kucugu yazsin. Ozgun ne demektir oyun sitelerinde onu soylemeye calistim.

    Eski sahibiyim.

    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karışmadan edemedim... konu sahibi arkadaş doğrusunu yapıyor... örnek vereyim. Türk Dil Kurumu'nun bir çok yayınını ben hazırlıyorum. Ve hadi tahmin edin, son tashihleri kim yapıyor?

    10-12 yaş aralığındaki 7 çocuğa yaptırıyorum.

    Çünkü hiç birisinden ASLA kaçmıyor.

    Konu sahibi arkadaş %100 doğru bir yaklaşım sergilemiş. Yani; okuyacak kitleye bakmış ve onların dilinden anlayan birisi yazmış yazıları. Bu bağlamda en doğrusunu yapmış. Yani kasayı devretmemiş. İşin algoritmasını kendi üstlenmiş, ve belli kısımları konuya direk dahil olan insanları çalıştırıyor. Bu en güzel stratejidir. Ama algoritmayı eksik kurmuş o da ayrı.

    Çünkü olaylara "bütün" olarak bakmak gerekir. Tema seçimi, hedef kitlenin renk psikolojisi, reklam stratejisi, beklenti analizi sonuçlarının harmanlanması, göz izleme teknolojilerine göre sayfa ve reklam yerleşimleri, tık kavramı, ayrıntılarda dikkat çekerek saniye kazanma konusu vs. vs. vs. bir çok konu var. Basit bir konu değil. Türkiye'de profesyonelce yapan çok az firma var. Ve onlarda spesifik, tek oyunlara yöneliyor ve çok daha başarılı oluyor. Çeşitlilik gösteren site kurupta başarı elde etmek ciddi anlamda strateji gerektirir. Para gereksiz demiyorum, ama paradan daha önemli konular var diyorum.

    Saygılar
    Yukaridaki cevabim sizin icin de gecerli. Ek olarak 100 bin tl paran olsa oyun sitesi acip basarisiz olamazsin. Oyun sektorunde en onemli konu para ve guctur.
  • 18-08-2013, 14:16:24
    #32
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukaridaki cevabim sizin icin de gecerli. Ek olarak 100 bin tl paran olsa oyun sitesi acip basarisiz olamazsin. Oyun sektorunde en onemli konu para ve guctur.
    hani bir söz vardır;

    "Sizin ne anlatmaya çalıştığınızın hiç bir önemi yoktur, önemli olan karşıdakinin ne anladığıdır"

    çocuğun dilinden çocuk anlar.

    neyse, buradan ötesi dayatmaya girer. Mutlu etmeyi severim insanları

    "Haklısın hocam"
    .
  • 18-08-2013, 14:19:25
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hani bir söz vardır;

    "Sizin ne anlatmaya çalıştığınızın hiç bir önemi yoktur, önemli olan karşıdakinin ne anladığıdır"

    çocuğun dilinden çocuk anlar.

    neyse, buradan ötesi dayatmaya girer. Mutlu etmeyi severim insanları

    "Haklısın hocam"
    .
    Tek kelime ile teşekkür ederim konuya adapte olabilip ne demek istendiğini bilen birisiniz
  • 18-08-2013, 14:19:57
    #34
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hani bir söz vardır;

    "Sizin ne anlatmaya çalıştığınızın hiç bir önemi yoktur, önemli olan karşıdakinin ne anladığıdır"

    çocuğun dilinden çocuk anlar.

    neyse, buradan ötesi dayatmaya girer. Mutlu etmeyi severim insanları

    "Haklısın hocam"
    .
    Ben de yazacagimi yazdim. Anlayan anlar, anlamayan anlamamaya devam eder. Benim de zorla boyle boyle yaptiracak halim yok. Konu sahibi ise yardim istiyor gelen yardimlari benim yaptigim dogru diyerek kendisine destekliyenlere tesekkur ediyor.

    Hakli oldugumu biliyorum.
  • 18-08-2013, 14:20:54
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hani bir söz vardır;

    "Sizin ne anlatmaya çalıştığınızın hiç bir önemi yoktur, önemli olan karşıdakinin ne anladığıdır"

    çocuğun dilinden çocuk anlar.

    neyse, buradan ötesi dayatmaya girer. Mutlu etmeyi severim insanları

    "Haklısın hocam"
    .
    Şöyle bir soru sorayım ozaman.

    Aynı oyunu bir birine benzer açıklama giren 100 tane site var ve senin sitenin bu 100 siteden hiç bir farkı yok.

    Peki bu şartlarda senin sitene niye hit gelsin? Niye google seni ilk sayfaya yerleştirsin? Sadece özgün 20 kelime yazdın diye hit almayı beklemek normal mi peki ?
  • 18-08-2013, 14:24:40
    #36
    Üyeliği durduruldu
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle bir soru sorayım ozaman.

    Aynı oyunu bir birine benzer açıklama giren 100 tane site var ve senin sitenin bu 100 siteden hiç bir farkı yok.

    Peki bu şartlarda senin sitene niye hit gelsin? Niye google seni ilk sayfaya yerleştirsin? Sadece özgün 20 kelime yazdın diye hit almayı beklemek normal mi peki ?
    1 haftada havada uçanların kanatlarını THY takıyor sanırım hocam 200 oyun açıklamalı bir sitede günde kaç ziyaret olur sitede 2 bile olmuyor ben neyi söylüyorum siz nasıl anlıyorsunuz ben 1k 2k 3k beklemiyorum hiçmi gelen olmaz siteye onu bahsediyorum yoksa bizim yukarlarda zaten gözümüz yok olmadı da olmazda elimizden geleni yapar çekilir kenara bekleriz