Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu oyunları ekleyen oyun açıklamasını giren 14 yaşında kızımdır bana göre özgün hiç bir yerden bir tane açıklama almadan kendince yazıyor varmı daha ötesi bunun neresi saçmalama ?
14 yasindaki kizinizi isin basina koymaniz hata. Ekmek yemek istediginiz yeri cocuga emanet ediyorsunuz. Yeni bir eglence merkezi acip kasaya 14 yasindaki cocugu koyup siz disardan sadece izlemeye benzer bu olay.

ben 23 yasindayim yazarken ben bile hata yapiyorum, 14 yasindaki kizin yapmasi normal degil mi?

Ben de 15 yasindaki kardesimi koyayim site basina sabahlara kadar yazi yazsin, alakasiz olduktan sonra o yazi sifirdir.