iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
14 yasindaki kizinizi isin basina koymaniz hata. Ekmek yemek istediginiz yeri cocuga emanet ediyorsunuz. Yeni bir eglence merkezi acip kasaya 14 yasindaki cocugu koyup siz disardan sadece izlemeye benzer bu olay.

ben 23 yasindayim yazarken ben bile hata yapiyorum, 14 yasindaki kizin yapmasi normal degil mi?

Ben de 15 yasindaki kardesimi koyayim site basina sabahlara kadar yazi yazsin, alakasiz olduktan sonra o yazi sifirdir.
Hobi olarak kendisi yapıyor öyle sabahlara kadar oturmuyor onu facebook dan almak için en güzel birşeyi yaptığımdan eminim facebook paylaşım sitesinde olan bitenleri iyi biliyorum orada olmasındansa elini klavyeye alıştırıp ileride herkes hayranlıkla izlesin
Umarım iyi bir şekilde anlatabildim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:02:50 -->-> Daha önceki mesaj 14:00:48 --

+ iyinet forum site sahibisiniz sanırım üyelerinizin yaşı ve onların forumda neleri bilmediği sonrasında öğrendiğini iyi biliyorum yapıcı olmanızı mesajlarınıza sadece konuya yönelik yazmanızı rica ederim