Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hani bir söz vardır;

"Sizin ne anlatmaya çalıştığınızın hiç bir önemi yoktur, önemli olan karşıdakinin ne anladığıdır"

çocuğun dilinden çocuk anlar.

neyse, buradan ötesi dayatmaya girer. Mutlu etmeyi severim insanları

"Haklısın hocam"
.
Ben de yazacagimi yazdim. Anlayan anlar, anlamayan anlamamaya devam eder. Benim de zorla boyle boyle yaptiracak halim yok. Konu sahibi ise yardim istiyor gelen yardimlari benim yaptigim dogru diyerek kendisine destekliyenlere tesekkur ediyor.

Hakli oldugumu biliyorum.