• 02-03-2009, 09:34:03
    #10
    Google soygunculuğa başladı. İlk defa yeni açmış olduğum siteye adwords hesabı açtım. Banka havalesi ile 14.- TL gönderdim. 14 TL hesaba geçtiğinde hesap aktifleşti ancak hesabı hiç kullanmadan hiç gösterime girmeden "Bütçenize ulaştınız veya aştınız" yazısı çıkıyor. Bu düpedüz google hırsızlığa soyundu anlamı çıkıyor. Webmaster forumlarını okuyorum herkes te aynı şikayet var. Kendi paramızla reklam yapamayacakmıyız. Paramızı soyguncu google ye kaptırmamak için mahkemeye mi verelim.
  • 02-03-2009, 10:44:54
    #11
    aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google soygunculuğa başladı. İlk defa yeni açmış olduğum siteye adwords hesabı açtım. Banka havalesi ile 14.- TL gönderdim. 14 TL hesaba geçtiğinde hesap aktifleşti ancak hesabı hiç kullanmadan hiç gösterime girmeden "Bütçenize ulaştınız veya aştınız" yazısı çıkıyor. Bu düpedüz google hırsızlığa soyundu anlamı çıkıyor. Webmaster forumlarını okuyorum herkes te aynı şikayet var. Kendi paramızla reklam yapamayacakmıyız. Paramızı soyguncu google ye kaptırmamak için mahkemeye mi verelim.
    Aynen katılıyorum. Bu aralar bir furyadır gidiyor. "Bütçenize ulaştınız veya aştınız". Yahu bari masum insanlara yazık etmesinler. Sistemleri bu kadar zayıfmı bunların. Eğer Türk webmasterine karşı yapılan bir olaysa bu tasvip etmiyorum. Çünkü başka ülkelerde açılan hesaplar tıkır tıkır çalışıyor diye biliyorum. Bunlar TR yi soymaya kalkıyorlar bu ekonomik krizde sanki.
  • 02-03-2009, 10:52:59
    #12
    arkadaşlar yani bu konuyu açtığımda bahtsızlığımdan kaynaklanıyo sanmıştım ama mevzu sandığımdnada derinmiş.. buna engel olmak için birşeyler yapmak lazım ben avukata bi sorayım açarım bi dava işlerse işler..
  • 02-03-2009, 11:26:28
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de 5 gündür bekliyorum.Nerede yanlış yaptım diye düşünüyordum. Benden başka 2 reklamveren daha var hedef kelimemde . ücretide az değildi 0,7 vermiştim tık başı . Benden kaynaklanmıyormuş.Yapacak bişey yok heralde bekleyeceğiz.
  • 02-03-2009, 13:20:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    kuntayalkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yani bu konuyu açtığımda bahtsızlığımdan kaynaklanıyo sanmıştım ama mevzu sandığımdnada derinmiş.. buna engel olmak için birşeyler yapmak lazım ben avukata bi sorayım açarım bi dava işlerse işler..

    Dava açmanız bişi değiştirme, "Google Reklam Politikaları" nedeni ile reklamınızın görüntülenmemesinin nedenleri zaten mesaj gönderdiğinizde size geri dönüş yapacaklardır.

    Sorununuzu iletişim kurmadan çözemezsiniz. illa ben dava acıcam diyorsanız buyrun açın, sonuç alamazsınız.
    Teşekkürler.
  • 02-03-2009, 13:37:27
    #15
    Mercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dava açmanız bişi değiştirme, "Google Reklam Politikaları" nedeni ile reklamınızın görüntülenmemesinin nedenleri zaten mesaj gönderdiğinizde size geri dönüş yapacaklardır.
    Sorununuzu iletişim kurmadan çözemezsiniz. illa ben dava acıcam diyorsanız buyrun açın, sonuç alamazsınız.
    Teşekkürler.
    Yapmıyorlar! Adamların panelinde belli formatlarda mail var onu atıyorlar.
    İşte reklamınızı görememenizden dolayı endişenizi anlıyorum. Konuyu sizin için araştırıyoruz ve sizi bilgilendireceğiz... şeklinde bir mail olay bu. Sonra ne dönen var ne de hesapla ilgili bilgilendirme. Keşke dediğiniz gibi nedenini ortaya koysalar. Eğer net bir şekilde bunu beceremeyeceklerse adamların parasını iade etsinler, değilse töhmet altındalar ve hırsızlıkla itham ediliyorlarlar. Ki bunu da hak ediyorlar. Bir tanıdığım 100 TL kredi kartından yatırdı herşey çok normalken aynı sonuç ile karşılaştı. Niyedir bu pervasızlık. Türkler yolunacak kaz mı?

    Eğer kupon satanların önüne geçmek istiyorlarsa ki sanmıyorum! o halde kupon basma kardeşim. He Türklerin hesaplarında kupon kullanmasını engellemek mi istiyorsun, masum insanın parasını iade et, makinalarında mühendislerin bir düzenleme yapsın; kalifiyeler dışında hiçbir hesapta kupon girilmesine müsaade etme. Kaldı ki adam parasını yatırıp içine kupon girmeden dahi hesap bu şekilde patlatılıyor!!! İki şık var ya bu işten vazgeçecek veya kupon olayını basmayarak tamamen kupon olayını bitirecek. Hem kupon basıp ve hemde hesapları banlamanın alemi yok... O arkadaş için üzüldüğüm için içimden geçenleri yazma ihtiyacı hissetim, özür dilerim başınızı ağrıttım
  • 02-03-2009, 13:45:18
    #16
    Mercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dava açmanız bişi değiştirme, "Google Reklam Politikaları" nedeni ile reklamınızın görüntülenmemesinin nedenleri zaten mesaj gönderdiğinizde size geri dönüş yapacaklardır.

    Sorununuzu iletişim kurmadan çözemezsiniz. illa ben dava acıcam diyorsanız buyrun açın, sonuç alamazsınız.
    Teşekkürler.
    Bunun Google reklam politikaları ile alakası yok. İstersen deneme yap, Yep yeni bir domain al, içersine basit bir içerik koy, ve adwords hesabı aç. 14 TL eft yap, bak bakalım hesap çalışıyormu, çalışmıyormu.

    Aynı şekilde bende email attım, gelen cevap aynı.

    Merhaba XXXX xxxxx,

    E-postanız için teşekkür ederiz.

    Banka havalesi ile hesap açtığınızı eft gönderdiğinizi ancak bakiyeniz bitmeden bütçenize ulaştınız uyarı aldığınızı anlıyorum.

    Reklamınızı görememeniz ile ilgili endişe duymanızı anlıyoruz. Şu anda sorununuzu araştırıyoruz. Kısa bir süre içinde sizi son durum hakkında bilgilendireceğiz. Bu sorunu sizin için araştırırken gösterdiğiniz sabır için teşekkür ederiz.

    Herhangi başka bir sorunuz veya endişeniz varsa, lütfen http://groups.google.com/group/adwords-help-tr adresinden AdWords Yardım Forumumuza bir mesaj yazın. Forumda diğer AdWords kullanıcıları ve deneyimli kişiler ile sorularınızı ve fikirlerinizi paylaşma şansı yakalayın. Ayrıca, optimizasyon ipuçları, araçlar, başarı hikayeleri ve daha fazlası için www.adwords-tr.blogspot.com adresinden Inside AdWords Blog'umuzu ya da http://adwords.google.com.tr/support adresindeki Yardım Merkezimizi ziyaret etmenizi öneririz.

    Saygılarımla,

    Eda Öztürk
    Google AdWords Ekibi

    Google Ireland Ltd.Gordon House, Barrow Street
    Dublin 4, Ireland
    Kayıtlı olduğu yer: Dublin / İrlanda
    Kayıt Numarası: 368047
  • 02-03-2009, 13:52:21
    #17
    yukarıdaki mesajları okumadınızmı ki ben mailleştim zaten google ile, Arzu diye biri yanıt verdi, peşpeşe 3 defa yazıştık daha sonra cevap atmadılar. Reklam politikası hatası diyebilirsiniz ama öncelikle yeni bir başlangıç ortada bir hata yok ikincisi ise para alıp üstüne yatmak ne demek? Ayrıca nasıl bir hata vs hiç bir bilgi veremeyecekleirni söylüyorlar..
  • 02-03-2009, 17:24:25
    #18
    hocam bu google şerefsizlerinin türkiyedeki yerleşik adresi varmı yeri neresi bilen varmı
    gidelim dövelim bu ibneleri
    hocam herkesi dolandırıyor bu şerefsizler
    türkleri keriz yerine koymak ne demekmiş gösterelim