yukarıdaki mesajları okumadınızmı ki ben mailleştim zaten google ile, Arzu diye biri yanıt verdi, peşpeşe 3 defa yazıştık daha sonra cevap atmadılar. Reklam politikası hatası diyebilirsiniz ama öncelikle yeni bir başlangıç ortada bir hata yok ikincisi ise para alıp üstüne yatmak ne demek? Ayrıca nasıl bir hata vs hiç bir bilgi veremeyecekleirni söylüyorlar..