Google soygunculuğa başladı. İlk defa yeni açmış olduğum siteye adwords hesabı açtım. Banka havalesi ile 14.- TL gönderdim. 14 TL hesaba geçtiğinde hesap aktifleşti ancak hesabı hiç kullanmadan hiç gösterime girmeden "Bütçenize ulaştınız veya aştınız" yazısı çıkıyor. Bu düpedüz google hırsızlığa soyundu anlamı çıkıyor. Webmaster forumlarını okuyorum herkes te aynı şikayet var. Kendi paramızla reklam yapamayacakmıyız. Paramızı soyguncu google ye kaptırmamak için mahkemeye mi verelim.