aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google soygunculuğa başladı. İlk defa yeni açmış olduğum siteye adwords hesabı açtım. Banka havalesi ile 14.- TL gönderdim. 14 TL hesaba geçtiğinde hesap aktifleşti ancak hesabı hiç kullanmadan hiç gösterime girmeden "Bütçenize ulaştınız veya aştınız" yazısı çıkıyor. Bu düpedüz google hırsızlığa soyundu anlamı çıkıyor. Webmaster forumlarını okuyorum herkes te aynı şikayet var. Kendi paramızla reklam yapamayacakmıyız. Paramızı soyguncu google ye kaptırmamak için mahkemeye mi verelim.
Aynen katılıyorum. Bu aralar bir furyadır gidiyor. "Bütçenize ulaştınız veya aştınız". Yahu bari masum insanlara yazık etmesinler. Sistemleri bu kadar zayıfmı bunların. Eğer Türk webmasterine karşı yapılan bir olaysa bu tasvip etmiyorum. Çünkü başka ülkelerde açılan hesaplar tıkır tıkır çalışıyor diye biliyorum. Bunlar TR yi soymaya kalkıyorlar bu ekonomik krizde sanki.