Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben de 5 gündür bekliyorum.Nerede yanlış yaptım diye düşünüyordum. Benden başka 2 reklamveren daha var hedef kelimemde . ücretide az değildi 0,7 vermiştim tık başı . Benden kaynaklanmıyormuş.Yapacak bişey yok heralde bekleyeceğiz.