• 18-08-2006, 12:40:04
    #28
    Üyeliği durduruldu
    sverdlow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BrokenPromises arkadaşı tanımıyorum ama kuponlar hesaba eklendiği halde çalışmamışsa sorumlusu sensin. aynı bilgisayardan ve ağdan birden fazla kupon girmek ya da bazı mimlenmiş anahtar kelimelerle çalışmak sorun çıkartıyor.
    ya arkadaslar su konuya bir aciklik getirelim ayni bilgisayardan biden fazla girildiginde yada baska bir nedenden dolayi kuponlarin aktif gozuktugu halde claismamasini bu gibi nedenler baglamak yeni moda oldu zaten oncelikle adwords u 1 sene once kullanmaya basladim en son yaklasik 2 ay once kupon isi sona erene kadar 800 e yakin kupon girdim gunde belki 20 tane kupon aciyordum hep sallamasyon isimler adresler kullaniyordum ve bir tek kuponum bile google tarafindan desifre edilmedi burdan şu sonucu cikariyoruz ki bu donemde satilan kuponlarin hepsinin googleden daha hesaba girilmeden banlanmis olabilme riski oluyor + banlandigi zaman hesaba girerken bu kupon geri alinmistir veya suresi dolmustur veya banlanmistir diye bi uyari vermiyor bu riskten dolayi saticilari suclarmiyorum onlarında haberleri olmadıgından eminim ama tabi gene olan alicilara oluyor buda bi risk mesela ben son 1 ayda toplam 50 adet kupon aldim en az 15 tanesi patladi ne diyelim bu fahiş fiyatlara ragmen kuponlarin banli olmasi tabiki alan insanlari kizdiriyor onlarada hak vermek lazim bir kupon 10 ytl 15 kupon patlasa 150 ytl yapar para kolay kazanilmiyor kolay gelsin...
  • 18-08-2006, 13:42:24
    #29
    BrokenPromises adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ferdicoskun,

    Arkadasım ben sana kuponlar kesin çalışır reklamlar gösterime girer sorun sende demedim. Ancak kuponu çalışmayan ender kişilerden hatta tek kişisin. Kuponların çalışmama nedeni kuponu açan arkadaşlar olabilir başka nedenlerde olabilir fakat sana sorunu halledecegim dememe ragmen gelip burada başlık açarak kötü niyetini belli ettin. Erci arkadaşımız msn'e giremedigim günlerde gelip foruma başlık açmak yerine email atarak iletişime geçti ve kendisine eve gelecegim günü bildirip kuponlarını teslim ettim üstelik gecikmeden dolayıda anlaştıgımız miktardan çok daha fazla kupon verdim. Burada kimseyi tanımıyorum. Kimse arkadaşım değil. xFatihX arkadaşımız 15dk önce kuponu aldı, çalıştırdı ve reklamları gösterime girdi.

    "Dedıgım gıbı gec kalmadan gelmıs arkadasları" bu sözünüzden karaktersiz biri oldugunuz belli oluyor zaten.

    Adam ol once coluk cocuk,kım oluyorsunda sen sallıyorsun,daha dun boktunuz bugun koktunuz.Kendınızı adam mı sanıyorsunuz,Terbıyelı ol msn de baska konusup buraya baska konusma baslık acma nedenını sende bılıyorsun olayı carpıtıp kendı tarafına cekme.Bu konuya yazıpta Brokenpromıes e destek olanlarda yazıları okuyupo oyle yazsınlar.Herkes 12ytlye satarken bana garantı verıldıgı ıcın 25ytl aldım.Senın kadar sınsı bırını daha gormedım.Msn de tamam halledecem dedın,kupon acacam,verecem dedın butraya yazdıgına bak,ulan sen kımsın kı bana laf atıyon burda ben yuz kısıyle alısverıs yaptım

    Ercı nın adını vermedım once ama madem ıs yapıyorsun ve parayı aldıktan sonra 1 hafta ınternete gıremeyeceksın alısverıs yaptıgın ınsanlara bunu demek gerekır.
    Insanlar kıme ınanacagını bılır sen ıstedıgın kadar yaz
  • 18-08-2006, 13:47:54
    #30
    bir malı satıyorsan o senin sorumluluğundadır. üreticiye suç atamazsın sonuçta adam senden almış tüm sorumluluk sende çalışmazsa sen sorumlusun üstelik herkesten pahalı sattığın söylenmiş. fazla zırvalamaman lazım paraya ihtiyacın varsa başka yollar bul kazanmak için ferdi ile çok alışveriimiz ve ortak projemiz oldu25 ytl ye tenezzül edecek biri değildir. senin gibier çoğalmaz umarım
  • 18-08-2006, 13:47:54
    #31
    ferdi hoca ne derse inanırım walla çünkü internette tamıyıpta güvendiğim nadir insanlardandır ve bu böyle diyorsa yalan değildir..

    yeni gelen bi arkadaşaın burada güven sağlamış eski bir üyeye yalancı demeside ne kadar doğru onuda siz düşünün...
  • 18-08-2006, 13:57:32
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Ben bu konuya tek bir cevap yazarım gidin google den alın böle konuşup durcaksanız... adam satmıoş elinden çıkmış gerisi size kalmış eğer beğenmiyorsan almazsın bu kadar basit... ucuza mal alacağına git düzgününü al...
  • 18-08-2006, 14:34:05
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Para hesaba geçmişse kredi olarak eklenmişse kupon onaylanmışsa olay arkadaştan çıkmıştır.
  • 23-01-2008, 17:16:11
    #34
    Uyardığın için sağol.
  • 23-01-2008, 18:10:55
    #35
    Üyeliği durduruldu
    AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @BrokenPromises isimli üyenın sattıgı kuponlar gercekten calısıyor ama gosterıme gırmıyor maalesef bunu kendısıne dedıgımde ben kupon calısacak dedım gosterıme gırecek demedım kı dıye bır laf etti
    Hergun msn de onlıne olan bu cocuk ben kuponu aldıktan sonra offlıne oldu.2 gun once bıara onlıne oldu bırazdan dönecem dedı sana bır daha tık yok.Arkadasın bırınden de 4 kupon parası almıs ve pıyasada yok suan.
    Bu kadar kucuk mıktarlar kımseye dokunmaz kımseyı de zengin etmez.Üç beş kurusa tenezül edenlerle iş yapmayınız....
    bence insanları rasgele suçlamanın bir yaptırımı olmalı r10'da. Çünkü kişi yeterli bilgi ve tecrübeye sahip olamayabiliyor.
  • 23-01-2008, 18:20:00
    #36
    Normal şekilde eğer kupon hesaba işlenmişse satıcının sorumluluğundan çıkar ama satan kişi ben buna her şekilde garanti veriyorum diyipte 10 küsür ytl ye sattığı kuponu 25 ytl ye verirse sorumluluk satıcıdadır.