@BrokenPromises isimli üyenın sattıgı kuponlar gercekten calısıyor ama gosterıme gırmıyor maalesef bunu kendısıne dedıgımde ben kupon calısacak dedım gosterıme gırecek demedım kı dıye bır laf etti
Hergun msn de onlıne olan bu cocuk ben kuponu aldıktan sonra offlıne oldu.2 gun once bıara onlıne oldu bırazdan dönecem dedı sana bır daha tık yok.Arkadasın bırınden de 4 kupon parası almıs ve pıyasada yok suan.
Bu kadar kucuk mıktarlar kımseye dokunmaz kımseyı de zengin etmez.Üç beş kurusa tenezül edenlerle iş yapmayınız....
bence insanları rasgele suçlamanın bir yaptırımı olmalı r10'da. Çünkü kişi yeterli bilgi ve tecrübeye sahip olamayabiliyor.