Arkadaşlar bu konu gerçekten çok uzadı. Şimdi size olayı anlatayım ve kim haklı kim haksız siz karar verin.
Bu arkadaş benden 2tane kupon aldı ve bende kuponları teslim ettim.
Kupon çalıştırmayı bilmedigi için bana geldi bende daha önce kupon sattıgım kişilere yönlendirdim bunu. Kupon miktarı adwords hesabına geçti ama reklamları yayına girmedi. Burda benim yapabilecegim birşey yok. Eğer %100 çalışma garantisi isteyen varsa bana 75$ lik kupon için $75 versin. Garanti edeyim.
Artık bu konuya mesaj yazmıyorum cünkü acemiler ile ilgilenecek vaktim yok.
Kupon Kandırmacası
38
●3.293
- 12-08-2006, 11:44:03Üyeliği durduruldu
- 12-08-2006, 16:30:24Üyeliği durduruldubu konu icinde ferdi arkadasımız beni imaa ederekten yazmis birinden 4 kupon parası almıs ve ortada yok gibisinden brokenpromises adlı arkadastan alişverislerimde bir problem cıkmamistir en sonki yolladigim ucretin karsiliginida almıs bulunmaktayım lütfen beni bu konunun disinda tutun
- 12-08-2006, 20:04:17Dedıgım gıbı gec kalmadan gelmıs arkadasları,her neyse Brokenpromıes ıle konustuk kendısı 2 kupon verecekmıs bana.Bu arada Erci ben senden bahsettım ama senden baska kımse sen oldugunu anlayamazdı.Msn de 1 hafta boyunca bende de 4 kupon parası aldı ortalıkta yok demedın mı sen ben bunları yazmıyorum dıye ıyı abartın bakayım.Madem o arkadasla ıyı ılıskıler ıcındesın o zaman arkasında sallama,bana dert yakınma ne cabuk unuttun gunde 10 kere Brokenpromıes geldı mı kupon paraları uctu dedıgını
Ayıp yaptıgınız bee,
@xfatıhx aldıgın kupon calısmıs olabılır.Ben zaten kuponlar calısıyor ,gösterıme gırmıyor dedım.Konudakı ılk yazıma bak.Bunun sebebı de kuponu acan arkadaslar olabılır.Ancak benım elestırdıgım bana karsı davranısıdır.Konudakı ılk yazıma bakarsan bunu gorursun - 12-08-2006, 22:08:40Üyeliği durdurulduferdicoskun,
Arkadasım ben sana kuponlar kesin çalışır reklamlar gösterime girer sorun sende demedim. Ancak kuponu çalışmayan ender kişilerden hatta tek kişisin. Kuponların çalışmama nedeni kuponu açan arkadaşlar olabilir başka nedenlerde olabilir fakat sana sorunu halledecegim dememe ragmen gelip burada başlık açarak kötü niyetini belli ettin. Erci arkadaşımız msn'e giremedigim günlerde gelip foruma başlık açmak yerine email atarak iletişime geçti ve kendisine eve gelecegim günü bildirip kuponlarını teslim ettim üstelik gecikmeden dolayıda anlaştıgımız miktardan çok daha fazla kupon verdim. Burada kimseyi tanımıyorum. Kimse arkadaşım değil. xFatihX arkadaşımız 15dk önce kuponu aldı, çalıştırdı ve reklamları gösterime girdi.
"Dedıgım gıbı gec kalmadan gelmıs arkadasları" bu sözünüzden karaktersiz biri oldugunuz belli oluyor zaten.