Arkadaşlar konuyu cok uzatmadan tüm aramızda geçenleri yazayım.
Bu arkadaş benden 75$lik 2tane kupon aldı.
Bir kuponu kendi çalıştırdı ve reklamları yayına girmedi.
2. kuponda ise gelip çalıştırırmısın diye sordu bende bu konuda destek vermedigimi söyleyip
daha önceden kupon sattıgım kişilerden birinin MSN adresini yardımcı olması için verdim.
Daha reklamlar yine yayına girmedi diyeerek msn'e geldi.
2gün pek msn'e giremedim ve dün girdigimde arkadaşla konuşup sorunu halledecegimizi söyledim ama bugün
r10.net'de baslık acıldıgını gördüm.
Olay bundan ibaret.
Reklamlar yayına girmemişse bunun pek çok nedeni olabilir.
Kesinlikle kuponları çalıştırma konusunda destek vermiyorum. Kuponlar sadece çalışma garantilidir yani size sattıgım kupona ait olan meblağ adwords hesabınıza eklenir.
Firar arkadaşımız kuponları nasl saglıyor bilemiyorum ama ben başkasından ücretini ödeyerek alıp
ufak bir komisyonla başkasına satıyorum bu yüzdende kimseye geri ödeme garantisi vermiyorum.
25'den fazla arkadaşa 500$,100$,75,$25,50£'lik kuponlar sattım ve bu arkadaş dahil iki kişide reklamlar yayına girmedi.
Eski yada yeni tüm kuponlarla verilen reklamları google hiç neden göstermeden durdurabilir yada hiç yayına sokmayabilir bunuda unutmayın.
Buda google'ın promosyon kodları için oluşturdugu sözleşmeden bir kısım
The promotional credit is non-transferable and may not be sold or bartered. Offer may be revoked at any time for any reason by Google Inc. One promotional credit per customer.
-