desperrado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapamayan beceremeyen kısa yoldan satıcıya atar suçu.Satıcının bu kuponu bedava aldığını düşünmesindendir sanırım.900 e yakın kupon sattım hem burda hemde yabancı forumlarda.Bir tane yabancı gelipte neden çalışmadı demedi ama sağolsun bizim arkadaşlar çalışmadı paramı ver foruma yazıyorum tarzı mesajlar hepsinede paralarını verdim eğer ondan sonra çalıştıysa yine hakkım helal olsun ama ayıp.Bazı şeyleri bulup getiriyor insanlar bunların kıymetını bılın
Satıcılar becerıksız demek kı,kuponları ben acmadım ben calıstırmadım,bızzat satıcıdan calıstırılmıs aldım.Arkadas kendı gırdı kuponu hesap bılgılerını bana verdı ancak yayına gırmedı reklamlar.SImdı suc benım mı?
Kımse bedavaya bısey yapmıyor.Kuponların ne kadara alındıgını bızde bılıyoruz