sverdlow adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kupon Kandırmacası
38
●3.293
- 18-08-2006, 12:40:04Üyeliği durdurulduya arkadaslar su konuya bir aciklik getirelim ayni bilgisayardan biden fazla girildiginde yada baska bir nedenden dolayi kuponlarin aktif gozuktugu halde claismamasini bu gibi nedenler baglamak yeni moda oldu zaten oncelikle adwords u 1 sene once kullanmaya basladim en son yaklasik 2 ay once kupon isi sona erene kadar 800 e yakin kupon girdim gunde belki 20 tane kupon aciyordum hep sallamasyon isimler adresler kullaniyordum ve bir tek kuponum bile google tarafindan desifre edilmedi burdan şu sonucu cikariyoruz ki bu donemde satilan kuponlarin hepsinin googleden daha hesaba girilmeden banlanmis olabilme riski oluyor + banlandigi zaman hesaba girerken bu kupon geri alinmistir veya suresi dolmustur veya banlanmistir diye bi uyari vermiyor bu riskten dolayi saticilari suclarmiyorum onlarında haberleri olmadıgından eminim ama tabi gene olan alicilara oluyor buda bi risk mesela ben son 1 ayda toplam 50 adet kupon aldim en az 15 tanesi patladi ne diyelim bu fahiş fiyatlara ragmen kuponlarin banli olmasi tabiki alan insanlari kizdiriyor onlarada hak vermek lazim bir kupon 10 ytl 15 kupon patlasa 150 ytl yapar para kolay kazanilmiyor kolay gelsin...
- 18-08-2006, 13:42:24BrokenPromises adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam ol once coluk cocuk,kım oluyorsunda sen sallıyorsun,daha dun boktunuz bugun koktunuz.Kendınızı adam mı sanıyorsunuz,Terbıyelı ol msn de baska konusup buraya baska konusma baslık acma nedenını sende bılıyorsun olayı carpıtıp kendı tarafına cekme.Bu konuya yazıpta Brokenpromıes e destek olanlarda yazıları okuyupo oyle yazsınlar.Herkes 12ytlye satarken bana garantı verıldıgı ıcın 25ytl aldım.Senın kadar sınsı bırını daha gormedım.Msn de tamam halledecem dedın,kupon acacam,verecem dedın butraya yazdıgına bak,ulan sen kımsın kı bana laf atıyon burda ben yuz kısıyle alısverıs yaptım
Ercı nın adını vermedım once ama madem ıs yapıyorsun ve parayı aldıktan sonra 1 hafta ınternete gıremeyeceksın alısverıs yaptıgın ınsanlara bunu demek gerekır.
Insanlar kıme ınanacagını bılır sen ıstedıgın kadar yaz - 18-08-2006, 13:47:54bir malı satıyorsan o senin sorumluluğundadır. üreticiye suç atamazsın sonuçta adam senden almış tüm sorumluluk sende çalışmazsa sen sorumlusun üstelik herkesten pahalı sattığın söylenmiş. fazla zırvalamaman lazım paraya ihtiyacın varsa başka yollar bul kazanmak için ferdi ile çok alışveriimiz ve ortak projemiz oldu25 ytl ye tenezzül edecek biri değildir. senin gibier çoğalmaz umarım
- 18-08-2006, 13:47:54ferdi hoca ne derse inanırım walla çünkü internette tamıyıpta güvendiğim nadir insanlardandır ve bu böyle diyorsa yalan değildir..
yeni gelen bi arkadaşaın burada güven sağlamış eski bir üyeye yalancı demeside ne kadar doğru onuda siz düşünün... - 23-01-2008, 18:10:55Üyeliği durduruldubence insanları rasgele suçlamanın bir yaptırımı olmalı r10'da. Çünkü kişi yeterli bilgi ve tecrübeye sahip olamayabiliyor.AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2008, 18:20:00Normal şekilde eğer kupon hesaba işlenmişse satıcının sorumluluğundan çıkar ama satan kişi ben buna her şekilde garanti veriyorum diyipte 10 küsür ytl ye sattığı kuponu 25 ytl ye verirse sorumluluk satıcıdadır.