Çoluk çocukla alısverısın sonu bu tabı hata bende.Senın gıbıler yuzunden küçüklerin önü kapanıyor.Ben istersem senide calıstırırım!..Bunu bil
Banane o kişilerle yakınlıgın yoksa,bu benı ılgılendırmez.Ben sana kuponlar acılacak calısacak dedım ona gore ödeme yaptım.Senınle ugrasamam.Bıde ben onlıne olmadıgım zamanı kolluyorsun gordugum kadarıyla,yokken hemen yazıyorsun da,kimi kandırabıleceksın acaba onu merak edıyorum