ferdicoskun,
Arkadasım ben sana kuponlar kesin çalışır reklamlar gösterime girer sorun sende demedim. Ancak kuponu çalışmayan ender kişilerden hatta tek kişisin. Kuponların çalışmama nedeni kuponu açan arkadaşlar olabilir başka nedenlerde olabilir fakat sana sorunu halledecegim dememe ragmen gelip burada başlık açarak kötü niyetini belli ettin. Erci arkadaşımız msn'e giremedigim günlerde gelip foruma başlık açmak yerine email atarak iletişime geçti ve kendisine eve gelecegim günü bildirip kuponlarını teslim ettim üstelik gecikmeden dolayıda anlaştıgımız miktardan çok daha fazla kupon verdim. Burada kimseyi tanımıyorum. Kimse arkadaşım değil. xFatihX arkadaşımız 15dk önce kuponu aldı, çalıştırdı ve reklamları gösterime girdi.
"Dedıgım gıbı gec kalmadan gelmıs arkadasları" bu sözünüzden karaktersiz biri oldugunuz belli oluyor zaten.