• 20-11-2012, 14:13:31
    #10
    akvarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar, adsenseye başvurularım içerik yüzünden ikinci onayı alamıyor. halbuki benim sitem haber sitesi yani bendeki haberler haliylen bir çok sitede var. yani kopya içerik olarak değerlendiriyor sanırım google.
    şimdi ben başka birinin adsense hesabını alsam ve siteme reklamları koysam bir problem olur mu?
    bir de başka birinin adsense hesabını aldığım zaman kişi ismi, hesap bilgileri gibi şeyleri değiştirebilecek miyim? yani adsense olayını bu şekilde halledebilir miyim?
    Merhaba,

    İçerik yüzünden onay alamıyorsa hesabın kimin adına olduğunun pek önemi kalmıyor.
  • 20-11-2012, 18:45:02
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Muhendis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    İçerik yüzünden onay alamıyorsa hesabın kimin adına olduğunun pek önemi kalmıyor.
    yok hocam benim dediğim şey şu: başka bir site adına açılmış ve o sitede kullanılmış bir adsense hesabı alsam, sonra da o sitenin kodlarını kendi siteme koysam.
    sitemin kopya içerik sorununu istesem de düzeltemem çünkü sitem haber sitesi
  • 20-11-2012, 18:50:56
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Site adresini yollarmısın.
  • 20-11-2012, 18:53:27
    #13
    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site adresini yollarmısın.
    yolladım hocam yorumlarınızı bekliyorum
  • 20-11-2012, 18:57:19
    #14
    akvarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam benim dediğim şey şu: başka bir site adına açılmış ve o sitede kullanılmış bir adsense hesabı alsam, sonra da o sitenin kodlarını kendi siteme koysam.
    sitemin kopya içerik sorununu istesem de düzeltemem çünkü sitem haber sitesi
    Anladım da... Sorun içerikteyse mantıken mevcut bir hesaptan kod almakta aynı sonucu doğuracaktır. Neticede içeriğinizin politikalarına uymadığını söylemişler. Ha baştan hesap vermemişler, ha sonradan banlamışlar.

    Belki eklediğiniz anda banlanmazsınız, hatta bir kaç ay ödeme alırsınız. Ama her an banlanma riski vardır. Bunu da sizin "içerik yüzünden ikinci onayı alamıyor" cümlenize dayanarak söylüyorum. Kesinlikle şu olur diyemem.

    Hakkınızda hayırlısı olsun. Başarılar.
  • 20-11-2012, 19:00:29
    #15
    Muhendis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım da... Sorun içerikteyse mantıken mevcut bir hesaptan kod almakta aynı sonucu doğuracaktır. Neticede içeriğinizin politikalarına uymadığını söylemişler. Ha baştan hesap vermemişler, ha sonradan banlamışlar.

    Belki eklediğiniz anda banlanmazsınız, hatta bir kaç ay ödeme alırsınız. Ama her an banlanma riski vardır. Bunu da sizin "içerik yüzünden ikinci onayı alamıyor" cümlenize dayanarak söylüyorum. Kesinlikle şu olur diyemem.

    Hakkınızda hayırlısı olsun. Başarılar.
    yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için teşekkürler hocam
  • 20-11-2012, 19:12:09
    #16
    akvarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yolladım hocam yorumlarınızı bekliyorum
    Biraz uzun oldu ama Özel Mesaj yoluyla gönderdim. Dikkatli Okumanızı tavsiye ederim.

    İyi akşamlar.
  • 20-11-2012, 19:32:38
    #17
    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz uzun oldu ama Özel Mesaj yoluyla gönderdim. Dikkatli Okumanızı tavsiye ederim.

    İyi akşamlar.
    gönderdiğiniz sadece bir özel mesaj değil koca bir makale olmuş hocam. gönderdiğiniz yazıyı büyük bir zevkle iki defa okudum çok değerli şeylerden bahsetmişsiniz, emek harcayarak yazmışsınız.
    tavsiye ettiğiniz şeyleri elimden geldiğince deneyeceğim. sizin mesajınızı okuduktan sonra evet doğrudur ben adsenseyi haketmiyorum diye düşünmeye başladım
    değerli yorum ve tavsiyeleriniz için çok teşekkürler hocam...
  • 20-11-2012, 19:35:33
    #18
    hocam benim bu siteye bilıe adense verdiler : ) http://sitenizehit.blogspot.com/