SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz uzun oldu ama Özel Mesaj yoluyla gönderdim. Dikkatli Okumanızı tavsiye ederim.

İyi akşamlar.
gönderdiğiniz sadece bir özel mesaj değil koca bir makale olmuş hocam. gönderdiğiniz yazıyı büyük bir zevkle iki defa okudum çok değerli şeylerden bahsetmişsiniz, emek harcayarak yazmışsınız.
tavsiye ettiğiniz şeyleri elimden geldiğince deneyeceğim. sizin mesajınızı okuduktan sonra evet doğrudur ben adsenseyi haketmiyorum diye düşünmeye başladım
değerli yorum ve tavsiyeleriniz için çok teşekkürler hocam...