Başkasının adsense hesabını kullanmak? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Başkasının adsense hesabını kullanmak?
19
●
1.838
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Başkasının adsense hesabını kullanmak?
1
2
3
20-11-2012, 19:41:22
#19
akvarist
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
LORD01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam benim bu siteye bilıe adense verdiler : )
http://sitenizehit.blogspot.com/
işte hocam ben böyle şeyleri gördükçe çok üzülüyorum,
bazen diyorum acaba adsense onay verirken zar mı atıyor
20-11-2012, 19:47:35
#20
SeoEngineer
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
LORD01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam benim bu siteye bilıe adense verdiler : )
http://sitenizehit.blogspot.com/
.blogspot avantajı.
akvarist, umuyorum faydası olacaktır. Kolay gelsin.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler