akvarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam benim dediğim şey şu: başka bir site adına açılmış ve o sitede kullanılmış bir adsense hesabı alsam, sonra da o sitenin kodlarını kendi siteme koysam.
sitemin kopya içerik sorununu istesem de düzeltemem çünkü sitem haber sitesi
Anladım da... Sorun içerikteyse mantıken mevcut bir hesaptan kod almakta aynı sonucu doğuracaktır. Neticede içeriğinizin politikalarına uymadığını söylemişler. Ha baştan hesap vermemişler, ha sonradan banlamışlar.

Belki eklediğiniz anda banlanmazsınız, hatta bir kaç ay ödeme alırsınız. Ama her an banlanma riski vardır. Bunu da sizin "içerik yüzünden ikinci onayı alamıyor" cümlenize dayanarak söylüyorum. Kesinlikle şu olur diyemem.

Hakkınızda hayırlısı olsun. Başarılar.