Anladım da... Sorun içerikteyse
mantıken mevcut bir hesaptan kod almakta aynı sonucu doğuracaktır. Neticede içeriğinizin politikalarına uymadığını söylemişler. Ha baştan hesap vermemişler, ha sonradan banlamışlar.
Belki eklediğiniz anda banlanmazsınız, hatta bir kaç ay ödeme alırsınız. Ama her an banlanma riski vardır. Bunu da sizin "içerik yüzünden ikinci onayı alamıyor" cümlenize dayanarak söylüyorum.
Kesinlikle şu olur
diyemem.
Hakkınızda hayırlısı olsun. Başarılar.
yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için teşekkürler hocam