akvarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yolladım hocam yorumlarınızı bekliyorum
Biraz uzun oldu ama Özel Mesaj yoluyla gönderdim. Dikkatli Okumanızı tavsiye ederim.

İyi akşamlar.