• 29-11-2010, 17:21:01
    #10
    İzin verilen siteleri düzenledim yalnızca kendi sitelerimi yazdım.

    Mail attım detaylı bir şekilde açıklayarak, içerik için adsense pub'unuda ekleyerek.

    Mail'i göz önünde bulundururlarsa sahte tıklamaları geçersiz olarak varsayıp banlamazlar zaten. Banlayacaklarsa da reklamları kaldırsam dahi banlanırım. 2 günde 150bin tıklama olmuş

    Yapan gelip söylese 15$ gelirli bir site verirdim, insanların emeğine göz dikiyorlar ancak. Sövsen sövülmez dövsen dövülmez. Çalışıp çırpınıp bir kanı bozuk yüzünden heba oluyor emeklerimiz ona yanıyorum.
  • 29-11-2010, 17:24:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    fuzuli01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam mail atıp derdinizi anlatın yoksa %90 ban yersiniz.
    bence anlatmazsada %90 ban yiyecek.

    Mail attıgındada karsı taraftaki kişinin insafiyetine kalmıs.
  • 29-11-2010, 18:14:10
    #12
    mail atmak gereksiz çünkü okumuyorlar okusalarda kaale almıyorlar sorunlu bir hesapla uğraşmak istemiyorlar ve banlıyorlar.sizin günahınız yoksa bile bunu ban sebebi sayarak sorunsuz yayıncı istiyorlar.
  • 29-11-2010, 18:24:47
    #13
    Neden Tıkladıklarınıda Değerlendirmek Lazım, Sakın Üzerine Alınma, Sadece Bakış Açısı Getirmek İçin Fikrimi Yazıyorum, Konuya Tartışma Getirmek Gibi Olmasın, Bot Çıktı Mertlik Bozuldu, Bütün Sitelerimi Botla Çekip Benim İçeriğimden Önce İndekslettirip Birde Hit Yaparak Adsenside Çakıyorlar Deli Oluyorum. Atıştığın Biri Var Mı, Düşünmek Gerek...

    Bu İşler Pamuk İpliğinde Yürüyor Zaten...