Mail attım detaylı bir şekilde açıklayarak, içerik için adsense pub'unuda ekleyerek.
Mail'i göz önünde bulundururlarsa sahte tıklamaları geçersiz olarak varsayıp banlamazlar zaten. Banlayacaklarsa da reklamları kaldırsam dahi banlanırım. 2 günde 150bin tıklama olmuş

Yapan gelip söylese 15$ gelirli bir site verirdim, insanların emeğine göz dikiyorlar ancak. Sövsen sövülmez dövsen dövülmez. Çalışıp çırpınıp bir kanı bozuk yüzünden heba oluyor emeklerimiz ona yanıyorum.