mail atmak gereksiz çünkü okumuyorlar okusalarda kaale almıyorlar sorunlu bir hesapla uğraşmak istemiyorlar ve banlıyorlar.sizin günahınız yoksa bile bunu ban sebebi sayarak sorunsuz yayıncı istiyorlar.