İzin verilen siteleri düzenledim yalnızca kendi sitelerimi yazdım.

Mail attım detaylı bir şekilde açıklayarak, içerik için adsense pub'unuda ekleyerek.

Mail'i göz önünde bulundururlarsa sahte tıklamaları geçersiz olarak varsayıp banlamazlar zaten. Banlayacaklarsa da reklamları kaldırsam dahi banlanırım. 2 günde 150bin tıklama olmuş

Yapan gelip söylese 15$ gelirli bir site verirdim, insanların emeğine göz dikiyorlar ancak. Sövsen sövülmez dövsen dövülmez. Çalışıp çırpınıp bir kanı bozuk yüzünden heba oluyor emeklerimiz ona yanıyorum.