Neden Tıkladıklarınıda Değerlendirmek Lazım, Sakın Üzerine Alınma, Sadece Bakış Açısı Getirmek İçin Fikrimi Yazıyorum, Konuya Tartışma Getirmek Gibi Olmasın, Bot Çıktı Mertlik Bozuldu, Bütün Sitelerimi Botla Çekip Benim İçeriğimden Önce İndekslettirip Birde Hit Yaparak Adsenside Çakıyorlar Deli Oluyorum. Atıştığın Biri Var Mı, Düşünmek Gerek...
Bu İşler Pamuk İpliğinde Yürüyor Zaten...