Reklamlarıma saldırıyorlar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Reklamlarıma saldırıyorlar
12
●
1.111
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Reklamlarıma saldırıyorlar
1
2
29-11-2010, 08:35:52
#1
TRs
Fazla söze gerek yok sanırım. Kazandığımız 3-5 kuruş para, ona da göz dikmiş kanı bozuğun teki.
29-11-2010, 10:02:07
#2
umut_ege
geçmiş olsun dostum google adsense bunu görebilir canını sıkma
29-11-2010, 11:01:58
#3
SeoEngineer
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hiç geç kalmadan kardeşim,
AdSense-tr@google.com
adresine mail atman gerekiyor. İçerik için AdSense pub kodunuda yazmayı unutma.
29-11-2010, 11:13:21
#4
muratdan
Üyeliği durduruldu
aynısı banada oldu mail attım,
ertesi gün banlandım keşke atmasaydım dedim kendi kendime zaten anlıyolar.
29-11-2010, 11:17:29
#5
LitmuS
bendede bir sorun var aldığım her hesap geçersiz tıklama uyarısı ile banlanıyor ki tıklamada olmuyor doğru düzgün sinirim bozuluyor geçmiş olsun
29-11-2010, 11:31:33
#6
fuzuli01
Üyeliği durduruldu
hocam mail atıp derdinizi anlatın yoksa %90 ban yersiniz.
29-11-2010, 17:04:26
#7
TRs
Teşekkürler arkadaşlar. Sabah panele girdiğimde fark etmiştim, mail aticam şimdi adsense'ye. Umarım bir sorun olmaz biriken para da gider
29-11-2010, 17:08:28
#8
UMUT
yada bir süre reklamları kaldır - durdur
29-11-2010, 17:10:40
#9
x2841x
yuh ya...
mail at dostum başka yapıcak bişey yok.
izin verilen siteleride tüm siteler ise onuda kendi sitelerin olarak degiştir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler