fuzuli01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam mail atıp derdinizi anlatın yoksa %90 ban yersiniz.
bence anlatmazsada %90 ban yiyecek.

Mail attıgındada karsı taraftaki kişinin insafiyetine kalmıs.