
Dün gece eve gelirken otobüsten 2 sokak aşağıda indim yerde google yazan bi kağıt gördüm karanlıkta ulan aynı bizim pin mektubuna benziyo dedim yerden aldım bi baktım benim pin
üstünden bi sürü araba geçmiş üstelik zarf açılmış neyse şifre duruyor şifreyi girdim şimdi onaylandı
ptt nin suçu değilmi şimdi bu benim evimde posta kutusu var neden kutuya atmadılar acaba
yeni pin istemiştim o artık geçersiz kalır sanırım

