Önemli Bilgiler içeriyor yazıyor olabilir.
Ama gelen PİN Taahhütlü,APS,KTGS veya Tebligat şeklinde gelmediği sürece imza alınmaz kişilerden bu postalar ADİ posta denilir imzasız verilmektedir. Orasıda artık postacının insafına kalmış birşey önemli bir durum söz konusu ise şayet postacınında duyarlı olması lazım elbet.
Ama iyi olmasaydı kötü olmazdı, kötü olmasaydı iyi olmazdı.
Herkeside aynı keseye koyamayız ya.
Neyse gelmiş önemli olan gelmesiydi sanırım postacı arkadaşı gördüğünüzde ise uyarıda bulunan.