• 23-09-2010, 11:59:19
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    reon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben postacıyım , postacının suçu değildir veya suçudur şöyle ki ;

    Eğer verilen adres "R10 Sok. No : 22" ise senin oturmuş olduğun sokak "R10 Sok. No : 1" olsa bile sana bu posta ulaşamaz.
    Adresi 2 sokak aşağıyı göstermişsindir postacı da oraya bırakılmıştır.
    Posta, orada ki oturanlardan birisinin olmadığından, onlarda önemsiz deyip açıp bakmışlar sonra atmışlardır.
    eve gelen bütün faturalar mektuplar için aynı standart adresi yazıyorum

    .... sk no .. k.. d.. izmir buca hepsi geliyor sorun şu bence postacı benim dairemin posta kutusuna atmış olsaydı benden başkası alamazdı büyük ihtimal kapıya bıraktı gitti
  • 23-09-2010, 12:02:53
    #11
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni pin istemiştim bu yerden bulduğum pin onaylandı diğeri gelsede işime yaramaz demi
    yaramaz zaten sana gelecek olan pin ile girdiğin pin aynı
  • 23-09-2010, 12:06:10
    #12
    Üzerinde ÖNEMLİ HESAP BİLGİLERİ YER ALMAKTADIR yazıyor. Postacı kimlik görmeden yada asıl kişi görmeden nasıl verebiliyor?
  • 23-09-2010, 12:10:02
    #13
    ptt bu konularda duyarsız benimde başıma geldi 2 apartman aşyagıda buldum önemli yazmasına ragmen açılmamıştı ama üstünden neler geçmişse kagadın kali kalmamıştı.ptt birde diyor bizde mallarınız güvende böyle olursa biz nasıl güvenelim.Kargo verirken bile insan tırsar ya önemsemiyorsan niye o işi yapıyorsun :S

    herkesin başına 1 kez gelmiştir bu olay ptt nin duyarsızlıgı
  • 23-09-2010, 12:12:10
    #14
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    İyi yine şanslısın
  • 23-09-2010, 12:12:15
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Önemli Bilgiler içeriyor yazıyor olabilir.
    Ama gelen PİN Taahhütlü,APS,KTGS veya Tebligat şeklinde gelmediği sürece imza alınmaz kişilerden bu postalar ADİ posta denilir imzasız verilmektedir. Orasıda artık postacının insafına kalmış birşey önemli bir durum söz konusu ise şayet postacınında duyarlı olması lazım elbet.

    Ama iyi olmasaydı kötü olmazdı, kötü olmasaydı iyi olmazdı.
    Herkeside aynı keseye koyamayız ya.

    Neyse gelmiş önemli olan gelmesiydi sanırım postacı arkadaşı gördüğünüzde ise uyarıda bulunan.
  • 23-09-2010, 12:15:43
    #16
    Bende yeni yeni adsense'ye atılmaya çalışıyorum da bu konuları görünce korkuyorum benim pin de kaybolursa diye..
  • 23-09-2010, 12:21:31
    #17
    bende bizim karşı çaprazda oturan komşuda buldum hatta bulmadım onlar getirdi pin gelmedi diyenlerin bir çoğunda böyle hatalar olduğunu düşünüyorum
  • 23-09-2010, 12:39:59
    #18
    Pin bekleyenler pinleri gelmezse mahalleyi sokakları dolaşsınlar çöpleri falan karıştırsınlar anca böyle bulunuyo pinler ben 2 sokak aşağıda asfaltta buldum gecenin 11 inde